این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 30 آذر 1404
فهرست مقالات
تحقیقات بازاریابی نوین
، 1393، جلد ۴، شماره ۳
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
بررسی تاثیر جنبه های درونی استراتژی های جبران خدمات بر توسعه ابعاد نوآوری
1396/1/18
-
۴۰ بار
۲
بررسی اثر تمایز و پرستیژ برند بر وفاداری مشتری به واسطه هویتیابی مشتری با برند
1396/1/18
-
۳۹ بار
۳
شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر وفاداری به برند: مطالعه ی برند گوشیهای تلفن همراه
1396/1/18
-
۳۸ بار
۴
اولویتبندی شرکتهای بیمه دولتی ایران بر مبنای رویکرد کارت ارزیابی متوازن با بکارگیری تکنیک تحلیل سلسله مراتبی گروهی
1396/1/18
-
۳۷ بار
۵
شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیرگذار مهندسی مجدد فرایند کسب و کار بر چابکی سازمان (مطالعه موردی: سازمان بنادر و دریانوردی)
1396/1/18
-
۳۵ بار
۶
بررسی دستیابی به قابلیت چابکی مشتری مبتنی بر استراتژی سفارشی سازی انبوه
1396/1/18
-
۶۱ بار
۷
توسعه ماتریس SPACE با کمک تحلیل سلسلهمراتبی دلفی فازی به منظور تعیین موقعیت استراتژیک کسب و کار؛ مطالعه موردی در صنعت محصولات یوپیویسی
1396/1/18
-
۳۷ بار
۸
مقایسه وضعیت موجود و مطلوب صنعت گردشگری در ایران و نقش آن در توسعه فرهنگ کار و کار آفرینی در کشور
1396/1/18
-
۶۱ بار
۹
ارزیابی تأثیر عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت رستوران داری. مطالعه موردی: مجموعه رستوران های زنجیره ای بوف
1396/1/18
-
۴۷ بار
۱۰
رفتار همخلقی ارزش مشتری و تأثیر آن بر مشتری مداری
1396/1/18
-
۳۳ بار
۱۱
ارتباط حاکمیت شرکتی با ارزش سهام در شرکت های صنایع مالی بورس اوراق بهادار تهران
1396/1/18
-
۳۷ بار
۱۲
پدیدار شناسی در مطالعات مصرف کننده
1396/1/18
-
۴۱ بار
۱۳
بررسی تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد مالی شرکت ها در بازار بورس تهران
1396/1/18
-
۳۶ بار
۱۴
تصویر ذهنی ادراک شده از یک کشور و تاثیر آن بر قصد بازدید گردشگران (مورد مطالعه: ایران)
1396/1/18
-
۳۸ بار
۱۵
بررسی رابطهی عوامل اکتسابی کارآفرینی باکارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: سازمان تأمین اجتماعی استان فارس)
1396/1/18
-
۵۸ بار
۱۶
بررسی تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم عناصر بازاریابی رابطه ای بر وفاداری ورزشکاران
1396/1/18
-
۳۶ بار
۱۷
بررسی تاثیر ویژگی های جمعیت شناختی و روانشناختی بر روی قصد خرید
1396/1/18
-
۳۶ بار
۱۸
طراحی الگوی فرهنگ سازمانی بکار برنده و ایجاد کننده دانش
1396/1/18
-
۴۲ بار
۱۹
دیستکنیا : مدل ناکارایی تکنولوژی و پیشنهادات برای فرصت کارآفرینی
1396/1/18
-
۳۶ بار
۲۰
بررسی رابطه ی بین اثربخشی استفاده از فرآیند مدیریت دانش با کارافرینی سازمانی در بخش خدمات عمومی
1396/1/18
-
۳۴ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه