این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


تحقیقات بازاریابی نوین، 1393، جلد ۴، شماره ۳
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ بررسی تاثیر جنبه های درونی استراتژی های جبران خدمات بر توسعه ابعاد نوآوری 1396/1/18 - Get XML Data ۴۰ بار
۲ بررسی اثر تمایز و پرستیژ برند بر وفاداری مشتری به واسطه هویت‌یابی مشتری با برند 1396/1/18 - Get XML Data ۳۹ بار
۳ شناسایی و ارزیابی عوامل‌ موثر بر وفاداری به برند: مطالعه ی برند گوشی‌های تلفن همراه 1396/1/18 - Get XML Data ۳۸ بار
۴ اولویت‌بندی شرکتهای بیمه دولتی ایران بر مبنای رویکرد کارت ارزیابی متوازن با بکارگیری تکنیک تحلیل سلسله مراتبی گروهی 1396/1/18 - Get XML Data ۳۷ بار
۵ شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیرگذار مهندسی مجدد فرایند کسب و کار بر چابکی سازمان (مطالعه موردی: سازمان بنادر و دریانوردی) 1396/1/18 - Get XML Data ۳۵ بار
۶ بررسی دستیابی به قابلیت چابکی مشتری مبتنی بر استراتژی سفارشی سازی انبوه 1396/1/18 - Get XML Data ۶۱ بار
۷ توسعه ماتریس SPACE با کمک تحلیل سلسله‌مراتبی دلفی فازی به منظور تعیین موقعیت استراتژیک کسب و کار؛ مطالعه موردی در صنعت محصولات یوپی‌وی‌سی 1396/1/18 - Get XML Data ۳۷ بار
۸ مقایسه وضعیت موجود و مطلوب صنعت گردشگری در ایران و نقش آن در توسعه فرهنگ کار و کار آفرینی در کشور 1396/1/18 - Get XML Data ۶۱ بار
۹ ارزیابی تأثیر عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت رستوران داری. مطالعه موردی: مجموعه رستوران های زنجیره ای بوف 1396/1/18 - Get XML Data ۴۷ بار
۱۰ رفتار هم‌خلقی ارزش مشتری و تأثیر آن بر مشتری مداری 1396/1/18 - Get XML Data ۳۳ بار
۱۱ ارتباط حاکمیت شرکتی با ارزش سهام در شرکت های صنایع مالی بورس اوراق بهادار تهران 1396/1/18 - Get XML Data ۳۷ بار
۱۲ پدیدار شناسی در مطالعات مصرف کننده 1396/1/18 - Get XML Data ۴۱ بار
۱۳ بررسی تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد مالی شرکت ها در بازار بورس تهران 1396/1/18 - Get XML Data ۳۶ بار
۱۴ تصویر ذهنی ادراک شده از یک کشور و تاثیر آن بر قصد بازدید گردشگران (مورد مطالعه: ایران) 1396/1/18 - Get XML Data ۳۸ بار
۱۵ بررسی رابطه‌ی عوامل اکتسابی کارآفرینی باکارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: سازمان تأمین اجتماعی استان فارس) 1396/1/18 - Get XML Data ۵۸ بار
۱۶ بررسی تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم عناصر بازاریابی رابطه ای بر وفاداری ورزشکاران 1396/1/18 - Get XML Data ۳۶ بار
۱۷ بررسی تاثیر ویژگی های جمعیت شناختی و روانشناختی بر روی قصد خرید 1396/1/18 - Get XML Data ۳۶ بار
۱۸ طراحی الگوی فرهنگ سازمانی بکار برنده و ایجاد کننده دانش 1396/1/18 - Get XML Data ۴۲ بار
۱۹ دیستکنیا : مدل ناکارایی تکنولوژی و پیشنهادات برای فرصت کارآفرینی 1396/1/18 - Get XML Data ۳۶ بار
۲۰ بررسی رابطه ی بین اثربخشی استفاده از فرآیند مدیریت دانش با کارافرینی سازمانی در بخش خدمات عمومی 1396/1/18 - Get XML Data ۳۴ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه