این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 22 آذر 1404
فهرست مقالات
تحقیقات بازاریابی نوین
، 1392، جلد ۳، شماره ۳
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
تحلیل عوامل موثر بر پذیرش بانک مجازی- نسل جدید بانکداری الکترونیک
1396/1/18
-
۴۰ بار
۲
مدلی برای تبیین وفاداری مشتریان بر اساس ارزش ویژه و رضایت مشتری: مطالعهی صنعت خدمات تلفن همراه ایران در بوشهر
1396/1/18
-
۶۶ بار
۳
بررسی مهمترین عوامل درون و برون سازمانی موثر بر عملکرد محصول جدید در صنایع غذایی
1396/1/18
-
۶۳ بار
۴
بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند موسسات آموزشی
1396/1/18
-
۳۱ بار
۵
شناسایی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان(مورد مطالعه: بانک ملت)
1396/1/18
-
۳۴ بار
۶
طراحی الگوی عوامل موثر بر فرآیند خرید داراییهای سرمایهای
1396/1/18
-
۲۹ بار
۷
بررسی تاثیرعملکرد بازاریابی بر عملکرد مالی بانک پارسیان
1396/1/18
-
۴۴ بار
۸
چارچوب جامع تدوین استراتژی نیروگاه برق اصفهان با رویکرد بازاریابی
1396/1/18
-
۵۱ بار
۹
خوشه بندی مشتریان به منظور تدوین استراتژی تخفیف دهی ، مطالعه موردی شرکت کدبانو
1396/1/18
-
۳۴ بار
۱۰
مدل ارتقای جایگاه برند حلال
1396/1/18
-
۴۷ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه