این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


تحقیقات بازاریابی نوین، 1392، جلد ۳، شماره ۳
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ تحلیل عوامل موثر بر پذیرش بانک مجازی- نسل جدید بانکداری الکترونیک 1396/1/18 - Get XML Data ۴۰ بار
۲ مدلی برای تبیین وفاداری مشتریان بر اساس ارزش ویژه و رضایت مشتری: مطالعه‌ی صنعت خدمات تلفن همراه ایران در بوشهر 1396/1/18 - Get XML Data ۶۶ بار
۳ بررسی مهمترین عوامل درون و برون سازمانی موثر بر عملکرد محصول جدید در صنایع غذایی 1396/1/18 - Get XML Data ۶۳ بار
۴ بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند موسسات آموزشی 1396/1/18 - Get XML Data ۳۱ بار
۵ شناسایی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان(مورد مطالعه: بانک ملت) 1396/1/18 - Get XML Data ۳۴ بار
۶ طراحی الگوی عوامل موثر بر فرآیند خرید دارایی‌های سرمایه‌ای 1396/1/18 - Get XML Data ۲۹ بار
۷ بررسی تاثیرعملکرد بازاریابی بر عملکرد مالی بانک پارسیان 1396/1/18 - Get XML Data ۴۴ بار
۸ چارچوب جامع تدوین استراتژی نیروگاه برق اصفهان با رویکرد بازاریابی 1396/1/18 - Get XML Data ۵۱ بار
۹ خوشه بندی مشتریان به منظور تدوین استراتژی تخفیف دهی ، مطالعه موردی شرکت کدبانو 1396/1/18 - Get XML Data ۳۴ بار
۱۰ مدل ارتقای جایگاه برند حلال 1396/1/18 - Get XML Data ۴۷ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه