این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


تحقیقات بازاریابی نوین، 1392، جلد ۳، شماره ۲
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ بررسی و مقایسه سبک های تصمیم گیری خرید مصرف کننده در میان بانوان شاغل و غیرشاغل 1396/1/18 - Get XML Data ۳۰ بار
۲ پیش شرط ها و پیامد های وفاداری کاربران به موتور های جستجو: طراحی الگوی وفاداری کاربران ایرانی 1396/1/18 - Get XML Data ۳۳ بار
۳ تحلیلی بر عوامل موثر بر پیشنهادیه ارزش مشتری در صنعت پوشاک؛ ( مورد مطالعه: پوشاک پل) 1396/1/18 - Get XML Data ۵۴ بار
۴ بررسی اثر نواهنگ بر خرید فروشگاهی:بررسی نقش مدت زمان ماندگاری مشتری در فروشگاه 1396/1/18 - Get XML Data ۳۴ بار
۵ نقش تعدیل گری مهارتهای فروش در تاثیر فروش گرایی و مشتری گرایی بر عملکرد نیروی فروش نمایندگی های شرکت بیمه 1396/1/18 - Get XML Data ۴۶ بار
۶ ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر رفتارخرید آنی (مطالعه موردی: خریداران پوشاک و البسه جدید در پاساژهای شهرکرج ) 1396/1/18 - Get XML Data ۳۰ بار
۷ شناسایی و دسته بندی معیارهای گزینش بانک توسط مشتریان: مطالعه‌ی موردی در بانک ملت شهر تهران 1396/1/18 - Get XML Data ۲۹ بار
۸ متغیرهای میانجی، تعدیل گر و مداخله گر در پژوهشهای بازاریابی: مفهوم، تفاوتها، آزمونها و رویه های آماری 1396/1/18 - Get XML Data ۳۵ بار
۹ مدل به‌کارگیری تکنیک‌های داده‌کاوی در شناسایی، بخش‌بندی و تحلیل رفتار مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی 1396/1/18 - Get XML Data ۴۳ بار
۱۰ ارائه یک مدل جهت اندازه گیری ارزش ویژه برند در حوزه خدمات:آزمون و پیاده سازی در یک دانشگاه مجازی 1396/1/18 - Get XML Data ۳۰ بار
۱۱ تئوری پیشآیندها و پیامدهای هویت پذیری مصرف کنندگان از برند 1396/1/18 - Get XML Data ۳۸ بار
۱۲ بررسی ورتبه بندی مهمترین علل تمایل مصرف کنندگان داخلی درانتخاب محصول جایگزین خارجی (مطالعه موردی :صنعت شکلات سازی برندمیلاد) 1396/1/18 - Get XML Data ۵۳ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه