این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
دوشنبه 24 آذر 1404
فهرست مقالات
تحقیقات بازاریابی نوین
، 1392، جلد ۳، شماره ۲
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
بررسی و مقایسه سبک های تصمیم گیری خرید مصرف کننده در میان بانوان شاغل و غیرشاغل
1396/1/18
-
۳۰ بار
۲
پیش شرط ها و پیامد های وفاداری کاربران به موتور های جستجو: طراحی الگوی وفاداری کاربران ایرانی
1396/1/18
-
۳۳ بار
۳
تحلیلی بر عوامل موثر بر پیشنهادیه ارزش مشتری در صنعت پوشاک؛ ( مورد مطالعه: پوشاک پل)
1396/1/18
-
۵۴ بار
۴
بررسی اثر نواهنگ بر خرید فروشگاهی:بررسی نقش مدت زمان ماندگاری مشتری در فروشگاه
1396/1/18
-
۳۴ بار
۵
نقش تعدیل گری مهارتهای فروش در تاثیر فروش گرایی و مشتری گرایی بر عملکرد نیروی فروش نمایندگی های شرکت بیمه
1396/1/18
-
۴۶ بار
۶
ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر رفتارخرید آنی (مطالعه موردی: خریداران پوشاک و البسه جدید در پاساژهای شهرکرج )
1396/1/18
-
۳۰ بار
۷
شناسایی و دسته بندی معیارهای گزینش بانک توسط مشتریان: مطالعهی موردی در بانک ملت شهر تهران
1396/1/18
-
۲۹ بار
۸
متغیرهای میانجی، تعدیل گر و مداخله گر در پژوهشهای بازاریابی: مفهوم، تفاوتها، آزمونها و رویه های آماری
1396/1/18
-
۳۵ بار
۹
مدل بهکارگیری تکنیکهای دادهکاوی در شناسایی، بخشبندی و تحلیل رفتار مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی
1396/1/18
-
۴۳ بار
۱۰
ارائه یک مدل جهت اندازه گیری ارزش ویژه برند در حوزه خدمات:آزمون و پیاده سازی در یک دانشگاه مجازی
1396/1/18
-
۳۰ بار
۱۱
تئوری پیشآیندها و پیامدهای هویت پذیری مصرف کنندگان از برند
1396/1/18
-
۳۸ بار
۱۲
بررسی ورتبه بندی مهمترین علل تمایل مصرف کنندگان داخلی درانتخاب محصول جایگزین خارجی (مطالعه موردی :صنعت شکلات سازی برندمیلاد)
1396/1/18
-
۵۳ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه