این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


تحقیقات بازاریابی نوین، 1392، جلد ۳، شماره ۱
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان در بیمه های بازرگانی استان یزد 1396/1/18 - Get XML Data ۴۶ بار
۲ بررسی امکان انعقاد قراردادهای مالکیت زمانی از طریق عقود معین 1396/1/18 - Get XML Data ۴۳ بار
۳ تبلیغات ویروسی: ارتباط بین محتوای احساسی و انتشار پیام تبلیغاتی 1396/1/18 - Get XML Data ۴۷ بار
۴ بررسی ویژگی‌های تبلیغ ویروسی و علت انتشار آن در اینترنت 1397/2/18 - Get XML Data ۲۸ بار
۵ بررسی رفتار هم نوایی مصرف کنندگان در شبکه های مجازی 1396/1/18 - Get XML Data ۳۵ بار
۶ بررسی رفتار هم نوایی مصرف کنندگان در شبکه‌های مجازی دربین دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز 1397/2/18 - Get XML Data ۴۵ بار
۷ آسیب شناسی برند گردشگری ایران 1396/1/18 - Get XML Data ۴۳ بار
۸ بخش‌بندی بازدیدکنندگان مراکز تجاری بر مبنای نوع فعالیت با استفاده از تکنیک تحلیل عاملی و تحلیل خوشه ای 1396/1/18 - Get XML Data ۵۲ بار
۹ بخش‌بندی بازدیدکنندگان مراکز تجاری بر مبنای نوع فعالیت با استفاده از تکنیک تحلیل عاملی و تحلیل خوشه‌ای 1397/2/18 - Get XML Data ۴۰ بار
۱۰ طراحی و تبیین مدل سیستمی به منظور ارزیابی جذابیت بازارهای بینالمللی برای صادرکنندگان کشور افغانستان 1396/1/18 - Get XML Data ۴۵ بار
۱۱ بررسی ادراک مشتریان از واحد پولی و تاثیر آن بر حساسیت قیمتی مشتریان 1396/1/18 - Get XML Data ۶۴ بار
۱۲ شناسایی و اولویت بندی موانع صادرات و ارائه راهکارهای توسعه صادرات صنایع کوچک و متوسط (SMEs) در صنایع غذایی آذربایجان غربی 1396/1/18 - Get XML Data ۵۷ بار
۱۳ بررسی و تبیین سنجش میزان رضایت‌مندی ارباب رجوع با مدل (CSM)(مورد: اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان، ۱۳۹۰-۱۳۸۴) 1396/1/18 - Get XML Data ۶۴ بار
۱۴ بررسی و تبیین سنجش میزان رضایتمندی ارباب رجوع با مدل (CSM) (مورد: اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان، ۱۳۹۰-۱۳۸۴) 1397/2/18 - Get XML Data ۳۴ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه