این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
دوشنبه 24 آذر 1404
فهرست مقالات
تحقیقات بازاریابی نوین
، 1392، جلد ۳، شماره ۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان در بیمه های بازرگانی استان یزد
1396/1/18
-
۴۶ بار
۲
بررسی امکان انعقاد قراردادهای مالکیت زمانی از طریق عقود معین
1396/1/18
-
۴۳ بار
۳
تبلیغات ویروسی: ارتباط بین محتوای احساسی و انتشار پیام تبلیغاتی
1396/1/18
-
۴۷ بار
۴
بررسی ویژگیهای تبلیغ ویروسی و علت انتشار آن در اینترنت
1397/2/18
-
۲۸ بار
۵
بررسی رفتار هم نوایی مصرف کنندگان در شبکه های مجازی
1396/1/18
-
۳۵ بار
۶
بررسی رفتار هم نوایی مصرف کنندگان در شبکههای مجازی دربین دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز
1397/2/18
-
۴۵ بار
۷
آسیب شناسی برند گردشگری ایران
1396/1/18
-
۴۳ بار
۸
بخشبندی بازدیدکنندگان مراکز تجاری بر مبنای نوع فعالیت با استفاده از تکنیک تحلیل عاملی و تحلیل خوشه ای
1396/1/18
-
۵۲ بار
۹
بخشبندی بازدیدکنندگان مراکز تجاری بر مبنای نوع فعالیت با استفاده از تکنیک تحلیل عاملی و تحلیل خوشهای
1397/2/18
-
۴۰ بار
۱۰
طراحی و تبیین مدل سیستمی به منظور ارزیابی جذابیت بازارهای بینالمللی برای صادرکنندگان کشور افغانستان
1396/1/18
-
۴۵ بار
۱۱
بررسی ادراک مشتریان از واحد پولی و تاثیر آن بر حساسیت قیمتی مشتریان
1396/1/18
-
۶۴ بار
۱۲
شناسایی و اولویت بندی موانع صادرات و ارائه راهکارهای توسعه صادرات صنایع کوچک و متوسط (SMEs) در صنایع غذایی آذربایجان غربی
1396/1/18
-
۵۷ بار
۱۳
بررسی و تبیین سنجش میزان رضایتمندی ارباب رجوع با مدل (CSM)(مورد: اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان، ۱۳۹۰-۱۳۸۴)
1396/1/18
-
۶۴ بار
۱۴
بررسی و تبیین سنجش میزان رضایتمندی ارباب رجوع با مدل (CSM) (مورد: اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان، ۱۳۹۰-۱۳۸۴)
1397/2/18
-
۳۴ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه