این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 22 آذر 1404
فهرست مقالات
تحقیقات بازاریابی نوین
، 1391، جلد ۳، شماره ۵
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
E-Brand as a Strategic ICT-Based Leverage for Iranian Airline Companies in Religious Tourism's Industry
1396/1/18
-
۴۱ بار
۲
Radio Frequency Identification (RFID): A Technology for Enhancing Computerized Maintenance System (CMMS)
1396/1/18
-
۳۰ بار
۳
Ranking of Financial and Electronic Debts Using Analytic Hierarchy Process (AHP)
1396/1/18
-
۳۰ بار
۴
E-recruitment in Iran
1396/1/18
-
۳۶ بار
۵
Predicting E-banking Tendency from Personality & Demographic Characteristics
1396/1/18
-
۳۱ بار
۶
Predicting E-banking Tendency from Personality & Demographic Characteristics
1396/10/10
-
۲۶ بار
۷
Predicting E-banking Tendency from Personality & Demographic Characteristics
1397/2/18
-
۲۰ بار
۸
Predicting E-banking Tendency from Personality & Demographic Characteristics
1397/9/19
-
۲۳ بار
۹
Predicting E-banking Tendency from Personality & Demographic Characteristics
1398/3/6
-
۲۱ بار
۱۰
Predicting E-banking Tendency from Personality & Demographic Characteristics
1398/5/9
-
۲۰ بار
۱۱
Predicting E-banking Tendency from Personality & Demographic Characteristics
1401/11/29
-
۱۹ بار
۱۲
Predicting E-banking Tendency from Personality & Demographic Characteristics
1402/9/2
-
۱۶ بار
۱۳
Toward the Design of Rural Intelligent Public Transportation System Rural Public Transportation of Iran
1396/1/18
-
۳۴ بار
۱۴
Barriers and Crucial factors affecting Iranian consumer mind during online shopping
1396/1/18
-
۲۹ بار
۱۵
A New Trust Model for B۲C E-Commerce Based on ۳D User Interfaces
1396/1/18
-
۳۰ بار
۱۶
Protection of consumer rights in Cyberspace
1396/1/18
-
۲۹ بار
۱۷
SMS Advertising and Consumer Privacy: Analysis of Factors Affecting Consumer Willingness to send and Receive Information in Permission and Data based SMS advertising
1396/1/18
-
۳۳ بار
۱۸
A Comparative Study of Multi-Attribute Continuous Double Auction Mechanisms
1396/1/18
-
۲۸ بار
۱۹
An investigation of the factors affecting customer satisfaction with electronic banking in Isfahan
1396/1/18
-
۳۰ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه