این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 23 آذر 1404
فهرست مقالات
تحقیقات بازاریابی نوین
، 1391، جلد ۲، شماره ۴
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
تعیین شخصیت برندهای منتخب از طریق کهن الگوها و تبیین نحوه ی ادراک مصرف کنندگان این برندها
1396/1/18
-
۵۱ بار
۲
تاثیر فناوری اطلاعات بر زنجیره ارزش شرکتهای نمونه صادراتی ایران
1396/1/18
-
۴۸ بار
۳
بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان
1396/1/18
-
۵۵ بار
۴
بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند با همخوانی شخصیت برند و مشتری
1396/1/18
-
۵۳ بار
۵
مطالعه تاثیرپذیری استراتژیهای حضور در بازار از نگرش های مدیریتی و رابطه آن ها با انتخاب الگوی سنجه های بازاریابی در شرکتهای تولیدی صنعتی
1396/1/18
-
۳۹ بار
۶
بررسی تأثیر ریسک گریزی و سطح درگیری محصول مصرف کنندگان بر وفاداری و تبلیغات شفاهی آن ها از نام و نشان های تجاری: نقش میانجی دلبستگی و اعتماد به نام و نشان تجاری
1396/1/18
-
۴۷ بار
۷
شناسایی و اولویت بندی عوامل تعیین کننده تداوم خرید مشتریان فروشگاه های زنجیره ای اتکا با استفاده از الگوریتم شبکه های عصبی
1396/1/18
-
۵۲ بار
۸
ابعاد شخصیتی تست مایرز-بریگز (MBTI) و تمایل خرید مشتریان
1396/1/18
-
۳۳ بار
۹
بررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی و روابط دوستانه ارائهدهندگان خدمات پرتماس با مشتریان
1396/1/18
-
۶۷ بار
۱۰
تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند دربخش نرم افزاری صنعت فناوری اطلاعات
1396/1/18
-
۴۲ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه