این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


تحقیقات بازاریابی نوین، 1391، جلد ۲، شماره ۴
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ تعیین شخصیت برندهای منتخب از طریق کهن الگوها و تبیین نحوه ی ادراک مصرف کنندگان این برندها 1396/1/18 - Get XML Data ۵۱ بار
۲ تاثیر فناوری اطلاعات بر زنجیره ارزش شرکت‌های نمونه صادراتی ایران 1396/1/18 - Get XML Data ۴۸ بار
۳ بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان 1396/1/18 - Get XML Data ۵۵ بار
۴ بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند با همخوانی شخصیت برند و مشتری 1396/1/18 - Get XML Data ۵۳ بار
۵ مطالعه تاثیرپذیری استراتژیهای حضور در بازار از نگرش های مدیریتی و رابطه آن ها با انتخاب الگوی سنجه های بازاریابی در شرکتهای تولیدی صنعتی 1396/1/18 - Get XML Data ۳۹ بار
۶ بررسی تأثیر ریسک گریزی و سطح درگیری محصول مصرف کنندگان بر وفاداری و تبلیغات شفاهی آن ها از نام و نشان های تجاری: نقش میانجی دلبستگی و اعتماد به نام و نشان تجاری 1396/1/18 - Get XML Data ۴۷ بار
۷ شناسایی و اولویت بندی عوامل تعیین کننده تداوم خرید مشتریان فروشگاه های زنجیره ای اتکا با استفاده از الگوریتم شبکه های عصبی 1396/1/18 - Get XML Data ۵۲ بار
۸ ابعاد شخصیتی تست مایرز-بریگز (MBTI) و تمایل خرید مشتریان 1396/1/18 - Get XML Data ۳۳ بار
۹ بررسی رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و روابط دوستانه ارائه‌دهندگان خدمات پرتماس با مشتریان 1396/1/18 - Get XML Data ۶۷ بار
۱۰ تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند دربخش نرم افزاری صنعت فناوری اطلاعات 1396/1/18 - Get XML Data ۴۲ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه