این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 22 آذر 1404
فهرست مقالات
تحقیقات بازاریابی نوین
، 1391، جلد ۲، شماره ۳
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد مصرفکنندگان به خرید محصولات جعلی برندهای لوکس در صنعت پوشاک (مورد: شهر ساری)
1396/1/18
-
۶۸ بار
۲
بررسی روابط ابعاد شخصیت و ارزش ویژه برند و نقش تعدیل گری صفات اخلاقی
1396/1/18
-
۴۶ بار
۳
به کارگیری فرایند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی (FDAHP) و تحلیل خوشه سلسله مراتبی (HCA) در مدل آر.اف.ام. (RFM) جهت تعیین ارزش دوره عمر مشتری
1396/1/18
-
۴۸ بار
۴
انتخاب شکل مناسب تبلیغ اینترنتی در بخش خدمات حملونقل هوایی، با استفاده از یک مدل کاربردی
1396/1/18
-
۵۴ بار
۵
انتخاب شکل مناسب تبلیغ اینترنتی در بخش خدمات حمل ونقل هوایی، با استفاده از یک مدل کاربردی، مطالعه موردی شرکت هواپیمایی ایران ایر(هما)
1397/2/18
-
۲۸ بار
۶
نگاشت مفهومی سرمایه اجتماعی در فعالیتهای بازاریابی کارآفرینانه شرکتهای کوچک
1396/1/18
-
۳۳ بار
۷
بررسی تأثیر بازارمداری و نوآوری بر عملکرد شرکتهای غذایی بورس
1396/1/18
-
۳۶ بار
۸
جایگاه یابی کامپیوتر های لپ تاپ با استفاده از تکنیک های نقشه ادراکی و لدرینگ
1396/1/18
-
۲۷ بار
۹
بررسی جایگاه کامپیوترهای لپ تاپ در میان فروشندگان، با استفاده از تکنیکهای نقشه ادراکی و لدرینگ
1397/2/18
-
۵۲ بار
۱۰
تدوین استراتژی و اولویتبندی استراتژیهای منتخب شرکت بهنوش ایران با رویکرد فازی
1396/1/18
-
۳۱ بار
۱۱
تدوین استراتژی و اولویتبندی استراتژیهای شرکت بهنوش ایران با مقایسه رویکردهای فازی و QSPM
1397/2/18
-
۱۸۶ بار
۱۲
بررسی تاثیر آمیزه بازاریابی بر روی ارزش ویژه ی برند
1396/1/18
-
۶۹ بار
۱۳
بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل سروکوال
1396/1/18
-
۴۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه