این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


تحقیقات بازاریابی نوین، 1391، جلد ۲، شماره ۳
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد مصرف‌کنندگان به خرید محصولات جعلی برندهای لوکس در صنعت پوشاک (مورد: شهر ساری) 1396/1/18 - Get XML Data ۶۸ بار
۲ بررسی روابط ابعاد شخصیت و ارزش ویژه برند و نقش تعدیل گری صفات اخلاقی 1396/1/18 - Get XML Data ۴۶ بار
۳ به کارگیری فرایند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی (FDAHP) و تحلیل خوشه سلسله مراتبی (HCA) در مدل آر.اف.ام. (RFM) جهت تعیین ارزش دوره عمر مشتری 1396/1/18 - Get XML Data ۴۸ بار
۴ انتخاب شکل مناسب تبلیغ اینترنتی در بخش خدمات حمل‏ونقل هوایی، با استفاده از یک مدل کاربردی 1396/1/18 - Get XML Data ۵۴ بار
۵ انتخاب شکل مناسب تبلیغ اینترنتی در بخش خدمات حمل‌ ونقل هوایی، با استفاده از یک مدل کاربردی، مطالعه موردی شرکت هواپیمایی ایران ایر(هما) 1397/2/18 - Get XML Data ۲۸ بار
۶ نگاشت مفهومی سرمایه اجتماعی در فعالیت‌های بازاریابی کارآفرینانه شرکت‌های کوچک 1396/1/18 - Get XML Data ۳۳ بار
۷ بررسی تأثیر بازارمداری و نوآوری‌ بر عملکرد شرکت‌های غذایی بورس 1396/1/18 - Get XML Data ۳۶ بار
۸ جایگاه یابی کامپیوتر های لپ تاپ با استفاده از تکنیک های نقشه ادراکی و لدرینگ 1396/1/18 - Get XML Data ۲۷ بار
۹ بررسی جایگاه کامپیوتر‌های لپ تاپ در میان فروشندگان، با استفاده از تکنیک‌های نقشه ادراکی و لدرینگ 1397/2/18 - Get XML Data ۵۲ بار
۱۰ تدوین استراتژی و اولویت‌بندی استراتژی‌های منتخب شرکت بهنوش ایران با رویکرد فازی 1396/1/18 - Get XML Data ۳۱ بار
۱۱ تدوین استراتژی و اولویت‌بندی استراتژی‌های شرکت بهنوش ایران با مقایسه رویکردهای فازی و QSPM 1397/2/18 - Get XML Data ۱۸۶ بار
۱۲ بررسی تاثیر آمیزه بازاریابی بر روی ارزش ویژه ی برند 1396/1/18 - Get XML Data ۶۹ بار
۱۳ بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل سروکوال 1396/1/18 - Get XML Data ۴۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه