این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 22 آذر 1404
فهرست مقالات
تحقیقات بازاریابی نوین
، 1391، جلد ۲، شماره ۲
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
طراحی مدل بومی برندسازی برای کلان پروژههای چندمنظوره کشور و پیاده سازی و آزمون آن در یک مجموعه چند منظوره
1396/1/18
-
۳۸ بار
۲
شناسایی ویژگیهای ساختاری و محتوایی مورد انتظار مشتریان از شعارهای تبلیغاتی بانک
1396/1/18
-
۵۰ بار
۳
بررسی تأثیر عوامل سازمانی بر پذیرش استفاده از نیروگاههای تولید همزمان برق و حرارت CHP توسط مشتریان سازمانی
1396/1/18
-
۴۲ بار
۴
بررسی تاثیرکارآفرینی و کسب و کار محوری بر نوآوری و ارزش مشتری
1396/1/18
-
۳۲ بار
۵
کاربرد نظریههای خودمختاری، رفتار برنامهریزی شده و کنش عقلایی در قصد خرید آنلاین (مورد مطالعه؛ تارنمای شرکت مسافربری رویالسفرایرانیان)
1396/1/18
-
۴۹ بار
۶
بررسی دیدگاه هویت اجتماعی برند و تأثیر آن در توسعه وفاداری به برند (مورد مطالعه:شرکت تولیدکننده محصولات لبنی کاله)
1396/1/18
-
۴۲ بار
۷
ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر مبنای خردهفروشان
1396/1/18
-
۳۲ بار
۸
دسته بندی متغیرهای وبکوال بر اساس مدل کانو در جهت ارزیابی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی
1396/1/18
-
۳۵ بار
۹
بهینه سازی کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین و بازاریابی محصولات هوائی به روش AHP
1396/1/18
-
۴۴ بار
۱۰
بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تصمیم خرید سبز مصرفکنندگان (مطالعه موردی: مصرفکنندگان محصولات لبنی شرکت پگاه در شهرستان شیراز)
1396/1/18
-
۶۳ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه