این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 22 آذر 1404
فهرست مقالات
تحقیقات بازاریابی نوین
، 1391، جلد ۲، شماره ۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
طراحی مدل چابکی مشتری با رویکرد قابلیتهای پویای سازمانی: بررسی نقش شایستگی IT، هوشیاری کارآفرینانه و زیرکی بازار
1396/1/18
-
۲۸ بار
۲
تاثیر بازاریابی درونی بر بازارگرایی با وجود متغیر های میانجی تعهدسازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در بنگاههای مالی: موردکاوی بانک ملت شهر تهران
1396/1/18
-
۳۲ بار
۳
طراحی و تبیین مدل مزیت رقابتی مبتنی بر هوشمندی سازمانی در سازمانهای دانش بنیان
1396/1/18
-
۳۵ بار
۴
بررسی نقش واسط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در تأثیر ارتباط موفق با مشتری و تصویر برند در هتلهای ۵ ستاره مشهد
1396/1/18
-
۲۹ بار
۵
بررسی تمایل به خرید الکترونیکی بر اساس بسط مدل پذیرش تکنولوژی
1396/1/18
-
۲۶ بار
۶
تاثیر بازاریابی درونی بر عملکرد سازمانی در شرکتهای خدمات مسافرتی شهر تهران با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری
1396/1/18
-
۲۹ بار
۷
الگویی برای مکانیابی شعب موسسه مالی و اعتباری قوامین
1396/1/18
-
۳۰ بار
۸
بررسی تاثیر بازار محوری بر نگرشهای شغلی(مطالعه: بانکهای تجاری شهر بوشهر)
1396/1/18
-
۴۰ بار
۹
مستند سازی شیوههای نوین ترفیع در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت پوشاک
1396/1/18
-
۳۷ بار
۱۰
تحلیل ریسک توسعه محصول جدید (NPD) با استفاده از شبکههای بیز (BNs)
1396/1/18
-
۳۴ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه