این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


تحقیقات بازاریابی نوین، 1391، جلد ۲، شماره ۱
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ طراحی مدل چابکی مشتری با رویکرد قابلیتهای پویای سازمانی: بررسی نقش شایستگی IT، هوشیاری کارآفرینانه و زیرکی بازار 1396/1/18 - Get XML Data ۲۸ بار
۲ تاثیر بازاریابی درونی بر بازارگرایی با وجود متغیر های میانجی تعهدسازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در بنگاه‌های مالی: موردکاوی بانک ملت شهر تهران 1396/1/18 - Get XML Data ۳۲ بار
۳ طراحی و تبیین مدل مزیت رقابتی مبتنی بر هوشمندی سازمانی در سازمان‌های دانش بنیان 1396/1/18 - Get XML Data ۳۵ بار
۴ بررسی نقش واسط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در تأثیر ارتباط موفق با مشتری و تصویر برند در هتل‌های ۵ ستاره مشهد 1396/1/18 - Get XML Data ۲۹ بار
۵ بررسی تمایل به خرید الکترونیکی بر اساس بسط مدل پذیرش تکنولوژی 1396/1/18 - Get XML Data ۲۶ بار
۶ تاثیر بازاریابی درونی بر عملکرد سازمانی در شرکت‌های خدمات مسافرتی شهر تهران با استفاده از مدل‌سازی معادلات ساختاری 1396/1/18 - Get XML Data ۲۹ بار
۷ الگویی برای مکان‌یابی شعب موسسه مالی و اعتباری قوامین 1396/1/18 - Get XML Data ۳۰ بار
۸ بررسی تاثیر بازار محوری بر نگرش‌های شغلی(مطالعه: بانک‌های تجاری شهر بوشهر) 1396/1/18 - Get XML Data ۴۰ بار
۹ مستند سازی شیوه‌های نوین ترفیع در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت پوشاک 1396/1/18 - Get XML Data ۳۷ بار
۱۰ تحلیل ریسک توسعه محصول جدید (NPD) با استفاده از شبکه‌های بیز (BNs) 1396/1/18 - Get XML Data ۳۴ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه