این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


تحقیقات بازاریابی نوین، 1390، جلد ۱، شماره ۳
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ تأثیر نوگرایی مصرف‌کنندگان بر سبک‌های تصمیم‌گیری خرید 1396/1/18 - Get XML Data ۳۲ بار
۲ بررسی اثر وفاداری کارکنان بر وفاداری مشتری در صنایع خدماتی 1396/1/18 - Get XML Data ۳۷ بار
۳ مسیر راهبردی شرکت‌های مواد غذایی و سبک ورود به بازار 1396/1/18 - Get XML Data ۳۳ بار
۴ ارزش ویژه برند خدمات و رفتار خرید مشتریان، مورد مطالعه بانک انصار 1396/1/18 - Get XML Data ۲۹ بار
۵ ارزش درک شده و نگرش کاربران در راستای تبلیغات اینترنتی 1396/1/18 - Get XML Data ۲۷ بار
۶ بررسی و شناسایی عوامل کلیدی حیاتی در پذیرش همراه بانک توسط مشتریان 1396/1/18 - Get XML Data ۳۳ بار
۷ تصویر ذهنی کشور مبدا و شکل‌گیری ارزش برند محصولات الکترونیکی 1396/1/18 - Get XML Data ۳۳ بار
۸ تبیین ارتباط پیامدهای مثبت رفتاری کارکنان با مشتریان بانک‌های منتخب 1396/1/18 - Get XML Data ۲۹ بار
۹ مدل بهبود وفاداری مشتریان به فروشگاه الکترونیک 1396/1/18 - Get XML Data ۳۱ بار
۱۰ تحلیل شبکه‌ای اقدامات استراتژیک بازاریابی و گسترش کارکرد کیفیت 1396/1/18 - Get XML Data ۴۳ بار
۱۱ ارزیابی و تحلیل استراتژی‌های ورود محصولات غذایی به بازارهای خارجی 1396/1/18 - Get XML Data ۲۷ بار
۱۲ تمایل به انتشار پیام در بازاریابی ویروسی اینترنتی 1396/1/18 - Get XML Data ۳۰ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه