این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


تحقیقات بازاریابی نوین، 1390، جلد ۱، شماره ۲
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ طبقه‌بندی نیازهای مشتریان و تجزیه و تحلیل رفتار آنها با استفاده از الگوی تلفیقی کانو و قوانین انجمنی 1396/1/18 - Get XML Data ۶۸ بار
۲ ارزیابی اثربخشی تبلیغات بانک پارسیان و شناسایی مهمترین عامل در افزایش اثربخشی آن در سطح شهر تهران 1396/1/18 - Get XML Data ۵۶ بار
۳ ارزیابی اثربخشی تبلیغات بانک پارسیان و شناسایی مهمرین عامل در افزایش اثربخشی آن در سطح شهر تهران 1397/2/18 - Get XML Data ۲۷ بار
۴ به کارگیری مدل بلوغ قابلیت‌های بازاریابی به منظور ارزیابی فرآیندهای بازاریابی در شرکت ایران ترانسفو 1396/1/18 - Get XML Data ۴۲ بار
۵ شناسایی و رتبه بندی شاخص‏های ارزیابی عملکرد در ورود به بازارهای خارجی (مطالعه موردی: ایران خودرو) 1396/1/18 - Get XML Data ۱۰۳ بار
۶ طراحی و تبیین مدل وفاداری پایدار مشتریان تجارت الکترونیکی: مطالعه‌ای در وب سایت‌های خرده فروشی 1396/1/18 - Get XML Data ۵۳ بار
۷ تأثیر ادراک مشتریان از آمیخته بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری 1396/1/18 - Get XML Data ۳۲ بار
۸ تحلیل تأثیر ادراک مشتریان از آمیخته بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری (مورد مطالعه: محصولات مواد غذایی رضوی) 1397/2/18 - Get XML Data ۳۷ بار
۹ ارائه روشی نوین برای امنیت ارسال پول الکترونیکی بر اساس امضای کور و الگوریتم‌های رمزنگاری نامتقارن 1396/1/18 - Get XML Data ۳۷ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه