فهرست مقالات
| Applied Research on English Language، 1394، جلد ۴، شماره ۸ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | بررسی رابطه میان تفکر عمیق، گرایش های مدیرت کلاس، و ادراک راهبردهای یادگیری زبان در معلمان زبان انگلیسی با موفقیت دانش آموزان در یادگیری زبان خارجی | 1396/1/18 | - | ۳۹ بار | ||
| ۲ | The effects of task complexity on Chinese learners’ language production: A synthesis and meta-analysis | 1396/1/18 | - | ۴۹ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||