فهرست مقالات
| Applied Research on English Language، 1396، جلد ۶، شماره ۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | On the Influence of Stroke on Willingness to Attend Classes and Foreign Language Achievement | 1396/1/26 | - | ۴۴ بار | ||
| ۲ | Does Learner Motivation Impact Pronunciation Gains in the Light of Teacher and Peer Oral Corrective Feedback? | 1396/1/26 | - | ۳۹ بار | ||
| ۳ | Burnout Coping Strategies among Iranian EFL Teachers | 1396/1/26 | - | ۳۲ بار | ||
| ۴ | Selective vs. comprehensive grammar correction in writing pedagogy: Counter evidence to Truscott’s view | 1396/1/26 | - | ۴۲ بار | ||
| ۵ | Exploring English Teachers' attitudes towards Pronunciation issues and varieties of English in three circles of world Englishes | 1396/1/26 | - | ۴۵ بار | ||
| ۶ | The Effect of Explicit and Implicit Corrective Feedback on Segmental Word-Level Pronunciation Errors | 1396/1/26 | - | ۴۰ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||