این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 22 آذر 1404
فهرست مقالات
تحقیقات بازاریابی نوین
، 1396، جلد ۷، شماره ۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
بررسی تأثیر استفاده از تأییدکنندههای مشهور در تبلیغات بر نگرش مصرفکنندگان نسبت به تبلیغ
1396/3/11
-
۷۰ بار
۲
توسعه مدل ساختاری برای تأثیر همسویی راهبردهای بازاریابی بر عملکرد مالی، مطالعه موردی: شرکتهای تولیدی فعّال در شهرکهای صنعتی شهرستان اهواز
1396/3/11
-
۵۴ بار
۳
بررسی تأثیرپذیری رفتار شهروندی از مدیریت برند داخلی و بازاریابی داخلی
1396/3/11
-
۵۱ بار
۴
تأثیر شایستگی تجاریسازی فناوری بر مزیّت رقابتی: نقش تعدیلگر متغیر بازارگرایی
1396/3/11
-
۵۵ بار
۵
بررسی رابطه ویژگیهای معاشرتی فروشندگان و فضای داخلی فروشگاه با رفتار خرید ناگهانی مشتریان، با تمرکز بر فروشگاههای زنجیرهای شهروند در تهران
1396/3/11
-
۳۶ بار
۶
بخشبندی بازار رویدادهای ویژه فرهنگی بر مبنای انگیزههای بازدیدکنندگان
1396/3/11
-
۴۳ بار
۷
نقش تعدیلگری گرایشهای مذهبی در مدل وفاداری مشتری
1396/3/11
-
۵۴ بار
۸
تحلیل ترجیحات مصرفکنندگان در خرید کالای داخلی یا خارجی، با مدلسازی عامل بنیان (ABM)
1396/3/11
-
۱۱۴ بار
۹
بررسی نقش شخصیت برند در تحریک تصمیم خرید تلفن همراه؛ ملاحظه مداخله اعتماد به برند و محتوای تبلیغات
1396/3/11
-
۵۹ بار
۱۰
بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و تبلیغات شفاهی مثبت در بین کاربران تلگرام
1396/3/11
-
۳۸ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه