این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


تحقیقات بازاریابی نوین، 1396، جلد ۷، شماره ۱
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ بررسی تأثیر استفاده از تأییدکننده‌های مشهور در تبلیغات بر نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغ 1396/3/11 - Get XML Data ۷۰ بار
۲ توسعه مدل ساختاری برای تأثیر همسویی راهبردهای بازاریابی بر عملکرد مالی، مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدی فعّال در شهرک‌های صنعتی شهرستان اهواز 1396/3/11 - Get XML Data ۵۴ بار
۳ بررسی تأثیرپذیری رفتار شهروندی از مدیریت برند داخلی و بازاریابی داخلی 1396/3/11 - Get XML Data ۵۱ بار
۴ تأثیر شایستگی تجاری‌سازی فناوری بر مزیّت رقابتی: نقش تعدیلگر متغیر بازارگرایی 1396/3/11 - Get XML Data ۵۵ بار
۵ بررسی رابطه ویژگی‌های معاشرتی فروشندگان و فضای داخلی فروشگاه با رفتار خرید ناگهانی مشتریان، با تمرکز بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در تهران 1396/3/11 - Get XML Data ۳۶ بار
۶ بخش‌بندی بازار رویدادهای ویژه فرهنگی بر مبنای انگیزه‌های بازدیدکنندگان 1396/3/11 - Get XML Data ۴۳ بار
۷ نقش تعدیلگری گرایش‌های مذهبی در مدل وفاداری مشتری 1396/3/11 - Get XML Data ۵۴ بار
۸ تحلیل ترجیحات مصرف‌کنندگان در خرید کالای داخلی یا خارجی، با مدل‌سازی عامل بنیان (ABM) 1396/3/11 - Get XML Data ۱۱۴ بار
۹ بررسی نقش شخصیت برند در تحریک تصمیم خرید تلفن همراه؛ ملاحظه مداخله اعتماد به برند و محتوای تبلیغات 1396/3/11 - Get XML Data ۵۹ بار
۱۰ بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و تبلیغات شفاهی مثبت در بین کاربران تلگرام 1396/3/11 - Get XML Data ۳۸ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه