این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
پنجشنبه 20 آذر 1404
فهرست مقالات
Iranian Journal of Applied Linguistics
، 1395، جلد ۱۹، شماره ۲
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
The Effect of Output-based Task Repetition on EFL Learners’ Speech Act Production
1396/5/29
-
۴۴ بار
۲
A Comparison of Thematic Choices and Thematic Progression Patterns in the Research Articles of Well-established and Emerging Disciplines
1396/5/29
-
۴۰ بار
۳
EFL Teacher Education Programs in Iran: The Absence of Teachers’ Involvement
1396/5/29
-
۴۶ بار
۴
Micropolitics of School and EFL Teachers’ Professional Interests: The Case of Schools for Gifted Students in Iran
1396/5/29
-
۵۴ بار
۵
A Mixed-methods, Cross-sectional Study of Assessment Literacy of Iranian University Instructors: Implications for Teachers' Professional Development
1396/5/29
-
۴۰ بار
۶
Towards a Task-Based Assessment of Professional Competencies
1396/5/29
-
۴۵ بار
۷
Investigating Dynamic Writing Assessment in a Web 2.0 Asynchronous Collaborative Computer-Mediated Context
1396/5/29
-
۴۸ بار
۸
Investigating Dynamic Writing Assessment in a Web 2.0 Asynchronous Collaborative Computer-Mediated Context
1396/11/21
-
۱۸ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه