این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 23 آذر 1404
فهرست مقالات
تحقیقات بازاریابی نوین
، 1396، جلد ۷، شماره ۲
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر وفاداری الکترونیکی با تبیین نقش رضایت الکترونیکی، ارزش ادراکشده و تبلیغات توصیهای الکترونیکی؛ مطالعه موردی: خردهفروشیهای الکترونیکی شهر تهران
1396/6/22
-
۷۱ بار
۲
طراحی الگوی عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تجارت اجتماعی با رویکردی بر مدل محرّک- موجود زنده- پاسخ
1396/6/22
-
۴۵ بار
۳
نگاهی پدیدارشناختی به راهکار تقویت دلبستگی به برند در طبقات محصول
1396/6/22
-
۵۴ بار
۴
واکاوی تجربههای خرید مشتریان از مراکز خرید شهر تبریز با رویکرد پدیدارشناسی
1396/6/22
-
۸۳ بار
۵
ارائه مدل ارزیابی بازاریابی محلی در شعب بانک ملت
1396/6/22
-
۹۳ بار
۶
طراحی مدل بازاریابی استراتژیکِ صنایع دستی مبتنی بر تئوری داده بنیاد
1396/6/22
-
۶۸ بار
۷
طراحی مدل بازاریابی استراتژیکِ صنایع دستی مبتنی بر تئوری دادهبنیاد
1396/10/17
-
۴۳ بار
۸
عوامل موثر بر مشارکت الکترونیک مشتریان در جمع سپاری و ارتقا عملکرد شرکت (مطالعه موردی: مدیران بازاریابی شهر اصفهان )
1396/6/22
-
۷۱ بار
۹
عوامل مؤثر بر مشارکت الکترونیک مشتریان در جمعسپاری و ارتقای عملکرد شرکت؛ مطالعه موردی: مدیران بازاریابی شهر اصفهان
1396/10/17
-
۶۲ بار
۱۰
تاثیر ابعاد روانشناختی استراتژی بازیکاری بر وفاداری مشتریان ( مورد مطالعه: مشتریان شعب منتخب بانک ملت شهر اصفهان)
1396/6/22
-
۲۴۷ بار
۱۱
تأثیر ابعاد روانشناختی استراتژی بازیکاری بر وفاداری مشتریان؛ مطالعه موردی: مشتریان شعب منتخب بانک ملت شهر اصفهان
1396/10/17
-
۳۰ بار
۱۲
بررسی عملکرد بازرگانی در شرایط ناهمگونی قدرت با توجه به نقش بازاریابی و استراتژی های پورتر
1396/6/22
-
۳۵ بار
۱۳
بررسی عملکرد بازرگانی در شرایط ناهمگونی قدرت باتوجهبه نقش بازاریابی و استراتژیهای پورتر
1396/10/17
-
۳۱ بار
۱۴
تاثیر عوامل عاطفی و شناختی بر نگرش و پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه
1396/6/22
-
۶۲ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه