فهرست مقالات
| Applied Research on English Language، 1393، جلد ۴، شماره ۱ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | EFL learners’ motivational beliefs and their use of learning strategies | 1396/7/24 | - | ۳۵ بار | ||
| ۲ | The effect of task-based instruction on reading comprehension of Iranian EFL learners | 1396/7/24 | - | ۴۰ بار | ||
| ۳ | Interface between L2 learners’ pragmatic performance, language proficiency, and individual/group ZPD | 1396/7/24 | - | ۴۲ بار | ||
| ۴ | Individuality in Higher Education: The Use of the Multiple-Mnemonic Method to Enhance ESP Students' Vocabulary Development (Depth and Size) and Retention | 1396/7/24 | - | ۴۵ بار | ||
| ۵ | Testing a model of L2 communication among Iranian EFL learners: A path analysis framework | 1396/7/24 | - | ۳۵ بار | ||
| ۶ | Learning of relative clauses by L3 learners of English | 1396/7/24 | - | ۳۷ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||