فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت استثنائی، 1396، جلد ۲، شماره ۱۴۵ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | تاثیر آموزش مهارتهای اجتماعی بر خودتوانمندسازی اجتماعی و ناگویی هیجانی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری ویژه | 1396/7/24 | - | ۳۰۵ بار | ||
| ۲ | ارتباط رشد حرکتی و شاخص توده بدنی کودکان با کمتوانیذهنی با کیفیت زندگی والدین آنها | 1396/7/24 | - | ۲۰۵ بار | ||
| ۳ | رابطه بین تنیدگی و سبکهای مقابلهای مادران با رفتارهای سازشی کودکان با اختلال طیف اتیسم | 1396/7/24 | - | ۱۷۲ بار | ||
| ۴ | بررسی اثربخشی برنامه تربیتبدنی بر بهبود شایستگی اجتماعی دانشآموزان کمتوانذهنی در دوره پیشحرفهای | 1396/7/24 | - | ۱۵۶ بار | ||
| ۵ | مقایسه ادراک زمان در زیرنوعهای اختلال کمتوجهی- بیشفعالی | 1396/7/24 | - | ۲۰۲ بار | ||
| ۶ | آموزش متمایز برای دانشآموزان با نیازهای ویژه | 1396/7/24 | - | ۱۸۲ بار | ||
| ۷ | آشنایی با فنیل کتونوری | 1396/7/24 | - | ۱۶۰ بار | ||
| ۸ | آموزش تشخیص طعنه و پاسخ به آن در کودکان با اختلال طیف اتیسم | 1396/7/24 | - | ۱۷۰ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||