این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 19 آذر 1404
فهرست مقالات
راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
، 1396، جلد ۱۰، شماره ۶
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
ساخت و رواسازی مقیاس ایرانی سنجش رویکرد یادگیری مادامالعمر در بین دانشجویان علوم پزشکی
1396/8/10
-
۴۵ بار
۲
آمادگی برای یادگیری خود راهبرد و عوامل زمینهای مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
1396/8/10
-
۳۶ بار
۳
عوامل مؤثر بر پذیرش یادگیری از طریق موبایل در بین دانشجویان دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز
1396/8/10
-
۱۷۷ بار
۴
بررسی رابطه کمالگرایی مثبت و منفی با بهزیستی هیجانی و اشتیاق تحصیلی دانشجویان پرستاری
1396/8/10
-
۳۴ بار
۵
شناسایی ابعاد و مؤلفههای مؤثر بر توانمندسازی منابع انسانی دانشگاهی با تأکید بر دانشگاههای نسل سوم و چهارم با استفاده از رویکرد دلفی فازی: ارائه یک الگوی مفهومی
1396/8/10
-
۴۲ بار
۶
تبیین رفتارهای پرخطر دانشجو - معلمان بر اساس هویت تحصیلی و انگیزش تحصیلی
1396/8/10
-
۲۵۷ بار
۷
برنامهدرسی حقوق بشر در آموزش عالی: یک مطالعه کیفی
1396/8/10
-
۴۴ بار
۸
اثربخشی روش تلفیقی بسته آموزشی" قانون مداری در حرفه مامایی" و آموزش دانشجو محور در ارتقا کیفیت واحد درسی حقوق و پزشکی قانونی در مامایی
1396/8/10
-
۴۰ بار
۹
بررسی وضعیت برنامه جانشین پروری مدیران دانشگاه(مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل)
1396/8/10
-
۳۵ بار
۱۰
ارتباط بین ویژگیهای شخصیتی و تنش شغلی با میزان فرسودگی شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی
1396/10/17
-
۲۸ بار
۱۱
ارتباط بین ویژگیهای شخصیتی و تنش شغلی با میزان فرسودگی شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی
1396/11/21
-
۲۶ بار
۱۲
اثربخشی روش تلفیقی بسته آموزشی" قانون مداری در حرفه مامایی" و آموزش دانشجو محور در ارتقا کیفیت واحد درسی حقوق و پزشکی قانونی در مامایی
1396/11/21
-
۲۱ بار
۱۳
بررسی وضعیت برنامه جانشین پروری مدیران دانشگاه(مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل)
1396/11/21
-
۲۲ بار
۱۴
تبیین و اعتبار سنجی مؤلفهها و شاخصهای بین المللی سازی دانشکدههای مجازی
1396/11/21
-
۲۷ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه