این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 6 دی 1404
فهرست مقالات
توسعه کارآفرینی
، 1389، جلد ۳، شماره ۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
عوامل اثرگذار در بهکارگیری تجارتالکترونیک در بنگاههایکوچک و متوسط ایران
1396/9/8
-
۴۹ بار
۲
عوامل اثرگذار در بهکارگیری تجارتالکترونیک در بنگاههایکوچک و متوسط ایران
1397/2/18
-
۲۲ بار
۳
عوامل اثرگذار در بهکارگیری تجارتالکترونیک در بنگاههایکوچک و متوسط ایران
1397/9/19
-
۲۱ بار
۴
عوامل اثرگذار در بهکارگیری تجارتالکترونیک در بنگاههایکوچک و متوسط ایران
1398/3/6
-
۲۲ بار
۵
عوامل اثرگذار در بهکارگیری تجارتالکترونیک در بنگاههایکوچک و متوسط ایران
1398/5/9
-
۲۳ بار
۶
عوامل اثرگذار در بهکارگیری تجارتالکترونیک در بنگاههایکوچک و متوسط ایران
1401/11/29
-
۲۰ بار
۷
عوامل اثرگذار در بهکارگیری تجارتالکترونیک در بنگاههایکوچک و متوسط ایران
1402/9/2
-
۱۸ بار
۸
شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار در تجاریسازی دانش در دانشگاهها (براساس مقایسهی روشهای پنج دانشگاه معتبر جهان)
1396/9/8
-
۴۴ بار
۹
شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار در تجاریسازی دانش در دانشگاهها (براساس مقایسهی روشهای پنج دانشگاه معتبر جهان)
1397/2/18
-
۲۱ بار
۱۰
شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار در تجاریسازی دانش در دانشگاهها (براساس مقایسهی روشهای پنج دانشگاه معتبر جهان)
1397/9/19
-
۲۳ بار
۱۱
شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار در تجاریسازی دانش در دانشگاهها (براساس مقایسهی روشهای پنج دانشگاه معتبر جهان)
1398/3/6
-
۲۰ بار
۱۲
شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار در تجاریسازی دانش در دانشگاهها (براساس مقایسهی روشهای پنج دانشگاه معتبر جهان)
1398/5/9
-
۱۹ بار
۱۳
شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار در تجاریسازی دانش در دانشگاهها (براساس مقایسهی روشهای پنج دانشگاه معتبر جهان)
1401/11/29
-
۲۲ بار
۱۴
شناسایی و اولویتبندی عوامل اثرگذار در تجاریسازی دانش در دانشگاهها (براساس مقایسهی روشهای پنج دانشگاه معتبر جهان)
1402/9/2
-
۱۶ بار
۱۵
بررسی کارآفرینی اجتماعی با رویکرد مشخصههای رفتاری
1396/9/8
-
۳۳ بار
۱۶
بررسی اثرگذاری شخصیت و روش مدرسان کارآفرینی بر انگیزش دانشجویان در راهاندازی کسبوکار جدید
1396/9/8
-
۳۳ بار
۱۷
شناسایی و اولویتبندی فرصتهای کارآفرینانه در شرکت قطارهای مسافری رجا
1396/9/8
-
۴۰ بار
۱۸
رتبهبندی شاخصهای سنجش شرکتهای موفق (ارایه رویکردی در انتخاب روش تصمیمگیری چندشاخصهی مناسب)
1396/9/8
-
۵۹ بار
۱۹
رتبهبندی شاخصهای سنجش شرکتهای موفق (ارایه رویکردی در انتخاب روش تصمیمگیری چندشاخصهی مناسب)
1397/2/18
-
۲۰ بار
۲۰
رتبهبندی شاخصهای سنجش شرکتهای موفق (ارایه رویکردی در انتخاب روش تصمیمگیری چندشاخصهی مناسب)
1397/9/19
-
۱۹ بار
۲۱
رتبهبندی شاخصهای سنجش شرکتهای موفق (ارایه رویکردی در انتخاب روش تصمیمگیری چندشاخصهی مناسب)
1398/3/6
-
۲۰ بار
۲۲
رتبهبندی شاخصهای سنجش شرکتهای موفق (ارایه رویکردی در انتخاب روش تصمیمگیری چندشاخصهی مناسب)
1398/5/9
-
۲۰ بار
۲۳
رتبهبندی شاخصهای سنجش شرکتهای موفق (ارایه رویکردی در انتخاب روش تصمیمگیری چندشاخصهی مناسب)
1401/11/29
-
۲۲ بار
۲۴
رتبهبندی شاخصهای سنجش شرکتهای موفق (ارایه رویکردی در انتخاب روش تصمیمگیری چندشاخصهی مناسب)
1402/9/2
-
۱۵ بار
۲۵
طراحی الگوی ریاضی تخصیص اعتبارات بنگاههای کوچک و زودبازده در بخشهای عمدهی اقتصادی (کشاورزی، صنعت و خدمتها)
1396/9/8
-
۵۹ بار
۲۶
طراحی الگوی ریاضی تخصیص اعتبارات بنگاههای کوچک و زودبازده در بخشهای عمدهی اقتصادی (کشاورزی، صنعت و خدمتها)
1397/2/18
-
۱۷ بار
۲۷
طراحی الگوی ریاضی تخصیص اعتبارات بنگاههای کوچک و زودبازده در بخشهای عمدهی اقتصادی (کشاورزی، صنعت و خدمتها)
1397/9/19
-
۲۰ بار
۲۸
طراحی الگوی ریاضی تخصیص اعتبارات بنگاههای کوچک و زودبازده در بخشهای عمدهی اقتصادی (کشاورزی، صنعت و خدمتها)
1398/3/6
-
۲۳ بار
۲۹
طراحی الگوی ریاضی تخصیص اعتبارات بنگاههای کوچک و زودبازده در بخشهای عمدهی اقتصادی (کشاورزی، صنعت و خدمتها)
1398/5/9
-
۱۵ بار
۳۰
طراحی الگوی ریاضی تخصیص اعتبارات بنگاههای کوچک و زودبازده در بخشهای عمدهی اقتصادی (کشاورزی، صنعت و خدمتها)
1401/11/29
-
۱۸ بار
۳۱
طراحی الگوی ریاضی تخصیص اعتبارات بنگاههای کوچک و زودبازده در بخشهای عمدهی اقتصادی (کشاورزی، صنعت و خدمتها)
1402/9/2
-
۲۰ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه