این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


پژوهش های ارتباطی، 1396، جلد ۲۴، شماره ۹۱
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ علم در قاب تصویر:‌ عناصر اساسی برنامه‌سازی تلویزیونی با رویکرد ترویج علم 1396/10/6 - Get XML Data ۶۳ بار
۲ گونه‌شناسی ساختاری و محتوایی برنامه‌های سیاسی سرگرم‌کننده شبکه من‌‌وتو، صدای امریکا و صداوسیما 1396/10/6 - Get XML Data ۶۱ بار
۳ اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بر مخاطبان سیمای جمهوری اسلامی ایران (مطالعه موردی: بانک رفاه) 1396/10/6 - Get XML Data ۶۶ بار
۴ تحلیل نشانه‌شناختی برنامه‌های «رنگین‌کمان» و «هزا‌رو‌شصت‌و‌شونزده» از منظر آموزش ترافیک به مخاطبان کودک 1396/10/10 - Get XML Data ۶۲ بار
۵ اولویت‌بندی کدهای اخلاقی در تبلیغات تلویزیونی 1396/10/10 - Get XML Data ۵۷ بار
۶ ساختار تصاویر آینده؛ رهیافتی نو درباره جایگاه رسانه‌های جمعی در ساخت آینده، مطالعه موردی: برکسیت 1396/10/10 - Get XML Data ۷۳ بار
۷ رابطه بین میزان استفاده از شبکه های اجتماعی با روابط با همسالان و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان 1396/10/10 - Get XML Data ۵۶ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه