فهرست مقالات
| Teaching English Language، 1393، جلد ۸، شماره ۱ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | L2 pragmatics underrepresentation as a washback mechanism in EFL contexts: Linking test-design features to high-stakes test use | 1397/1/14 | - | ۱۶۶ بار | ||
| ۲ | The relationship among emotional intelligence, critical thinking, and speaking ability of Iranian EFL learners | 1397/1/14 | - | ۱۰۰ بار | ||
| ۳ | The presentation of different types of tasks in ELT textbooks | 1397/1/14 | - | ۱۱۵ بار | ||
| ۴ | The impact of response format on validating grammaticality judgment tests | 1397/1/14 | - | ۱۱۸ بار | ||
| ۵ | The disjunction of emotional intelligence and foreign language proficiency | 1397/1/14 | - | ۵۸ بار | ||
| ۶ | Short-term and long-term impacts of individual and collaborative pragmatic output on speech act production | 1397/1/14 | - | ۱۲۶ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||