فهرست مقالات
| Teaching English Language، 1391، جلد ۶، شماره ۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | Mainstream ELT curriculum implementation in Iran: A micro analysis perspective | 1397/2/18 | - | ۶۲ بار | ||
| ۲ | Using Rasch to validate a measure of English language teacher prejudice | 1397/2/18 | - | ۵۲ بار | ||
| ۳ | Pedagogical knowledge base in ELT: A conceptual framework | 1397/2/18 | - | ۵۱ بار | ||
| ۴ | The effects of content, formal, and linguistic schema building activity types on EFL reading and listening comprehension | 1397/2/18 | - | ۴۹ بار | ||
| ۵ | Corrective feedback and personality types: An investigation of their effect on grammatical accuracy | 1397/2/18 | - | ۴۶ بار | ||
| ۶ | Production of apologies in English: Variation by L2 proficiency and apology situations | 1397/2/18 | - | ۶۴ بار | ||
| ۷ | Are the Utopians “happy”? Aristotle's Ethics and Politics and the concept of Eudaimonia in Thomas More’s Utopia | 1397/2/18 | - | ۵۷ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||