فهرست مقالات
| Teaching English Language، 1391، جلد ۶، شماره ۱ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | A qualitative study of Iranian EFL teachers' beliefs about teaching/learning culture: A case study | 1397/2/18 | - | ۴۱ بار | ||
| ۲ | Raising pragmatic awareness: Effect of contrastive discourse markers on iBT speaking module | 1397/2/18 | - | ۵۶ بار | ||
| ۳ | The effect of portfolio assessment on Iranian pre-intermediate EFL learners’ autonomy | 1397/2/18 | - | ۶۳ بار | ||
| ۴ | Willingness to communicate in English among Iranian EFL engineering students | 1397/2/18 | - | ۵۱ بار | ||
| ۵ | News headlines and ideological colorings | 1397/2/18 | - | ۶۴ بار | ||
| ۶ | A generic analysis of academic written discourses: TEFL and Astrophysics in contrast | 1397/2/18 | - | ۶۰ بار | ||
| ۷ | Quantitative, qualitative, or pragmatic: “Research potentials” for TEFL practitioners | 1397/2/18 | - | ۶۳ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||