فهرست مقالات
| Teaching English Language، 1391، جلد ۵، شماره ۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | (Mis)Conceptions Regarding Teacher-Generated Preemptive Attention to Form | 1397/2/18 | - | ۶۲ بار | ||
| ۲ | Institutional identity of teachers: A determinant of teacher efficacy | 1397/2/18 | - | ۴۹ بار | ||
| ۳ | Transfer of reading attitude from L1 to L2 among Iranian EFL learners with reference to gender and language proficiency | 1397/2/18 | - | ۶۰ بار | ||
| ۴ | The effect of building formal schemata on EFL students' writing achievement | 1397/2/18 | - | ۵۵ بار | ||
| ۵ | Revisiting the dichotomy between qualitative and quantitative research: Mixed-method designs in applied linguistics | 1397/2/18 | - | ۵۹ بار | ||
| ۶ | The impact of direct and indirect error treatment on student writing accuracy | 1397/2/18 | - | ۵۰ بار | ||
| ۷ | “Muted group” in Under Western Eyes: An analysis of female characters | 1397/2/18 | - | ۶۶ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||