فهرست مقالات
| Teaching English Language، 1391، جلد ۵، شماره ۱ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | The effect of portfolio approach and genre-based pedagogy on listening comprehension of Iranian EFL learners | 1397/2/18 | - | ۳۴ بار | ||
| ۲ | The washback effects of ESP tests on teaching ESP at Iranaian universities | 1397/2/18 | - | ۳۷ بار | ||
| ۳ | Consciousness-raising versus explicit grammar teaching and their impact on Iranian EFL learners’ lexical inferencing | 1397/2/18 | - | ۵۴ بار | ||
| ۴ | Teachers' perspectives on grammar teaching: Do they correspond with the current principles? | 1397/2/18 | - | ۳۸ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||