فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت استثنائی، 1396، جلد ۴، شماره ۱۴۷ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | اثربخشی راهبردهای خودتنظیمی بر افزایش عملکرد تحصیلی دانشآموزان ابتدایی دارای اختلال ریاضی | 1397/2/18 | - | ۱۱۸ بار | ||
| ۲ | معرفی برنامه سالهای شگفت انگیز به منظور کاهش مشکلات رفتاری کودکان با اختلالهای هیجانی-رفتاری | 1397/2/18 | - | ۹۹ بار | ||
| ۳ | تاثیر آموزش فعالیتهای ادراکی-حرکتی بر تواناییهای حرکتی ظریف کودکان با اختلال طیف اتیسم | 1397/2/18 | - | ۳۳۸ بار | ||
| ۴ | بررسی اثربخشی مداخله روانی-اجتماعی بر بازداری و تنظیم هیجانی کودکان با اختلال طیف اتیسم دارای عملکرد بالا | 1397/2/18 | - | ۱۳۹ بار | ||
| ۵ | مروری بر کاربرد چندرسانهایها در ناتوانیهای یادگیری | 1397/2/18 | - | ۱۱۲ بار | ||
| ۶ | دانشآموزان دیرآموز: ارزیابی پویا، ویژگیها، شناسایی، شیوههای تدریس و بهبود ظرفیت یادگیری | 1397/2/18 | - | ۱۰۱ بار | ||
| ۷ | تاثیر روشهای ارتباطی جایگزین و مکمل بر زبان و رفتار اجتماعی کودکان با اختلال طیف اتیسم | 1397/2/18 | - | ۱۴۷ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||