فهرست مقالات
| مطالعات آموزش و یادگیری، 1396، جلد ۹، شماره ۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | رابطهی خوشبینی و آشفتگی روانشناختی در دانشجویان: نقش میانجیگر کنترل تحصیلی آگاهانه | 1397/2/18 | - | ۱۶ بار | ||
| ۲ | نقش واسطهگری انگیزش تحصیلی در رابطهی بین هویت تحصیلی و ابعاد بهزیستی هیجانی | 1397/2/18 | - | ۲۴ بار | ||
| ۳ | رابطهی ساختاری نقش گروههای آموزشی با کیفیت عملکرد معلمان | 1397/2/18 | - | ۲۲ بار | ||
| ۴ | ارائهی الگویی ساختاری جهت پیشبینی کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی بر اساس ذهنیت فلسفی و انگیزش شغلی آنان | 1397/2/18 | - | ۲۳ بار | ||
| ۵ | ویژگیهای روانسنجی نسخهی فارسی مقیاس خودکارآمدی خلاقیت در معلمان مدارس | 1397/2/18 | - | ۲۵ بار | ||
| ۶ | رابطهی جهتگیری ارتباطی خانواده و نگرش نسبت به خلاقیت با نقش میانجی انگیزش تحصیلی | 1397/2/18 | - | ۲۴ بار | ||
| ۷ | اثر پیشبینیکنندگی خودتنظیمی و خودکارآمدی تحصیلی بر اضطراب امتحان: بررسی نقش واسطهای تعللورزی تحصیلی | 1397/2/18 | - | ۲۰ بار | ||
| ۸ | بررسی و مقایسهی سطح استقلال کاری درک شدهی معلمان در مدارس | 1397/2/18 | - | ۲۵ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||