فهرست مقالات
| مطالعات برنامه ریزی آموزشی، 1396، جلد ۶، شماره ۱۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | نقش معماری دانش در ارتقای اثربخشی عملکرد معلمان | 1397/3/5 | - | ۲۹ بار | ||
| ۲ | پدیدارشناسی ادراک دانشجویان از عناصر آموزشی در دانشگاه: مطالعه موردی مفهوم «صلاحیت»های آموزشی مدرسان | 1397/3/5 | - | ۳۲ بار | ||
| ۳ | طراحی الگوی تضمین کیفیت برنامهریزی آموزشی دانشجو-معلمان در دانشگاه فرهنگیان | 1397/3/5 | - | ۳۰ بار | ||
| ۴ | طراحی الگوی صلاحیت حرفهای ارزشیابان و ممیزان کیفیت در نظام آموزش عالی | 1397/3/5 | - | ۴۵ بار | ||
| ۵ | ارزیابی کیفیت دورههای دکتری مدیریت درایران با استفاده از مدل سیپ | 1397/3/5 | - | ۲۲ بار | ||
| ۶ | نیازسنجی و تعیین دورههای آموزشی کارکنان واحدهای آموزش و پژوهش دانشگاه هرمزگان بر اساس رویکرد شایستگی | 1397/3/5 | - | ۲۸ بار | ||
| ۷ | بررسی « شکاف انتظار – عمل» آموزش مهارتهای حرفهای در دانش آموختگان رشته حسابداری ( با تاکید بر دوره کارشناسی) | 1397/3/5 | - | ۴۸ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||