این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
پنجشنبه 20 آذر 1404
فهرست مقالات
کاوش های مدیریت بازرگانی
، 1396، جلد ۹، شماره ۱۸
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
حکمرانی و صادرات مبتنی بر فناوری برتر: مطالعه موردی کشورهای عضو G۱۵
1397/3/24
-
۲۷ بار
۲
احیای پویای خدمات و وفاداری به مشتریان در صنعت هتلداری
1397/3/24
-
۲۴ بار
۳
الگوی مفهومی تبیین بازاریابی اخلاقی در تمایل به خرید مصرفکننده اینترنتی با توجه به نماد اعتماد الکترونیکی
1397/3/24
-
۳۵ بار
۴
تحلیل تأثیر کارآفرینی گرایی بر بازارگرایی در جهت بهبود عملکرد شرکت های تولیدی قطعات خودرو
1397/3/24
-
۳۰ بار
۵
بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکتها در ارزش ویژه برند با میانجیگری شخصیت و خوشنامی برند (مورد بررسی: شرکت گلرنگ)
1397/3/24
-
۳۴ بار
۶
بررسی اثر ابعاد ترفیعات فروش و اثرات بین فردی بر تمایل به خرید کالاهای بازار خاکستری
1397/3/24
-
۴۰ بار
۷
بررسی تأثیر توسعه محصول جدید سبز بر عملکرد اقتصادی سازمان با رویکرد پویایی سیستمها
1397/3/24
-
۳۱ بار
۸
ارزیابی اثرات نوگرایی مصرف کنندگان، ارزشهای هیجانی و چشم و همچشمی بر روی قصد خرید کالاهای با برند خارجی در ایران
1397/3/24
-
۳۲ بار
۹
بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراک شده مشتری
1397/3/24
-
۳۳ بار
۱۰
تاثیر قابلیتهای بازاریابی پوشایی بر عملکرد مالی و فرایندی
1397/3/24
-
۵۹ بار
۱۱
بررسی تأثیر بازاریابی ویروسی در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مصرفکنندگان (مورد مطالعه: کاربران شبکه اجتماعی تلگرام)
1397/3/24
-
۴۸ بار
۱۲
شهرت ملی؛ مفاهیم، چالشها و رویکردها
1397/3/24
-
۲۷ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه