فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت استثنائی، 1396، جلد ۶، شماره ۱۴۹ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | انگیزش اجتماعی، دیدگاهی جدید برای تبیین ابعاد پیچیده اختلال طیف اتیسم | 1397/5/14 | - | ۱۰۷ بار | ||
| ۲ | اثربخشی بازیهای دبستانی بر کاهش رفتارهای بیشفعال و اجباری دانشآموزان کمتوان ذهنی آموزشپذیر | 1397/5/14 | - | ۱۱۷ بار | ||
| ۳ | فراگیرسازی اجتماعی افراد کمتوان دهنی: ارائه مدل بومشناختی شبکههای اجتماعی و مشارکت محلی | 1397/5/14 | - | ۱۲۳ بار | ||
| ۴ | دستگاههای کاشتپذیر برای کودکان ناشنوا | 1397/5/14 | - | ۱۰۹ بار | ||
| ۵ | معرفی رویکرد خود- وکیلی و بررسی مروری تأثیرات آن به عنوان روشی مناسب برای توانمند سازی افراد دارای کم توانی ذهنی | 1397/5/14 | - | ۱۱۶ بار | ||
| ۶ | نقش حمایت همسالان از دانشآموزان با ناتوانی در آموزش فراگیر | 1397/5/14 | - | ۱۳۷ بار | ||
| ۷ | آموزش تقاضای اطلاعات با استفاده از «کدام؟» به کودکان با اختلالات طیف اتیسم | 1397/5/14 | - | ۹۲ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||