فهرست مقالات
| مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، 1397، جلد ۸، شماره ۲۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس پایداری تحصیلی بر اساس نظریههای کلاسیک و سؤال-پاسخ | 1397/5/21 | - | ۱۸ بار | ||
| ۲ | طراحی و اعتباریابی فرمهای ارزشیابی عملکرد اعضای هیئت علمی | 1397/5/21 | - | ۲۴ بار | ||
| ۳ | بررسی روایی و پایایی ابزار سنجش کیفیت زندگی کاری معلم | 1397/5/21 | - | ۵۰ بار | ||
| ۴ | روشهای مطلوب ارزشیابی در الگوی آموزش همراه با تولید در هنرستانهای کاردانش | 1397/5/21 | - | ۱۴ بار | ||
| ۵ | بهزیستی در برنامه کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی در ایران (دیدگاه استادان و دانشجویان) | 1397/5/21 | - | ۳۶ بار | ||
| ۶ | ارزیابی کارایی دانشکدههای دانشگاه یزد با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها و ارزیابی متقاطع آرمانی | 1397/5/21 | - | ۲۷ بار | ||
| ۷ | تأثیر سرمایه اجتماعی بر موفقیت دانشجویان در ورود به مقطع دکتری | 1397/5/21 | - | ۱۶ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||