فهرست مقالات
| مجله مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، 1397، جلد ۱۳، شماره ۳ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | تعهد حرفهای پزشکی چیست و چگونه باید آن را آموزش داد؟ | 1397/9/27 | - | ۱۹ بار | ||
| ۲ | شناسایی و سطح بندی عوامل موثر بر کاربرد آموزش الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد | 1397/9/27 | - | ۲۳ بار | ||
| ۳ | راندآموزشی شبانه: ابزاری برای ارتقای آموزش بالینی | 1397/9/27 | - | ۲۰ بار | ||
| ۴ | اولویت بندی فلسفههای آموزشی، ایدئولوژی برنامه درسی و روشهای تدریس اساتید علوم پزشکی | 1397/9/27 | - | ۱۹ بار | ||
| ۵ | بررسی سطح بازاندیشی در زمینه یافته های آموزشی در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سال ۹۷-۱۳۹۶ | 1397/9/27 | - | ۲۱ بار | ||
| ۶ | مروری بر منتورینگ بالینی: نکات کاربردی در طراحی، اجرا و ارزشیابی | 1397/9/27 | - | ۱۷ بار | ||
| ۷ | فرصت بازاندیشی حلقه مفقوده در آموزش بالینی | 1397/9/27 | - | ۲۲ بار | ||
| ۸ | تکنولوژیهای آموزشی موثر بر یادگیری درس آناتومی از دیدگاه دانشجویان پزشکی | 1397/9/27 | - | ۱۷ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||