این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 28 آذر 1404
فهرست مقالات
مدیریت و توسعه ورزش
، 1397، جلد ۷، شماره ۲
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
تدوین مدل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مولفههای رفتار مصرفکننده پوشاک ورزشی
1397/11/16
-
۲۳ بار
۲
مقایسه عملکرد ایران در المپیکهای تابستانی با کشورهای قاره آسیا، آفریقا و آمریکای مرکزی و جنوبی
1397/11/16
-
۱۸ بار
۳
شناسایی و اولویت بندی نیازهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال براساس مدل کانو
1397/11/16
-
۱۶ بار
۴
اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی : مطالعه موردی: برند مجید
1397/11/16
-
۱۷ بار
۵
بررسی وضعیت تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال استقلال تهران)
1397/11/16
-
۱۷ بار
۶
تاثیر برندسازی داخلی در سازمانهای ورزشی (مورد مطالعه: باشگاه های بدن سازی)
1397/11/16
-
۱۷ بار
۷
مطالعه کیفیت خدمات دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی
1397/11/16
-
۲۲ بار
۸
بررسی شاخصهای استعدادیابی فوتبال از دیدگاه مدرسان ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)
1397/11/16
-
۱۸ بار
۹
رابطه بین ویژگی های دموگرافیک و سبکهای تصمیمگیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی
1397/11/16
-
۱۴ بار
۱۰
تدوین الگوی تجاری سازی تحقیقات در مدیریت ورزش
1397/11/16
-
۱۶ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه