فهرست مقالات
| مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، 1397، جلد ۸، شماره ۲۴ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | ضرایب تعمیمپذیری و اتکاپذیری نمرههای مصاحبه آزمون پذیرش مقطع دکتری روانشناسی | 1397/11/20 | - | ۴۰ بار | ||
| ۲ | تحلیل بعدیت، اثر متن، تأثیر و کارکرد افتراقی سؤال در آزمونهای مبتنی بر متن | 1397/11/20 | - | ۲۳ بار | ||
| ۳ | شناسایی مؤلفههای اخلاق ارزشیابی در آموزش عالی از دیدگاه اعضای هیئت علمی و میزان کاربست آن از منظر دانشجویان | 1397/11/20 | - | ۲۲ بار | ||
| ۴ | ادراک سودمندی تکالیف آمار: مطالعه کیفی یک ناهمسویی | 1397/11/20 | - | ۲۶ بار | ||
| ۵ | طراحی چهارچوب ارزیابی عملکرد پژوهشسراهای دانشآموزی مبتنی بر روش ترکیبی اکتشافی | 1397/11/20 | - | ۲۵ بار | ||
| ۶ | طراحی سیستم انتقال یادگیری برنامههای پرورش هیئت علمی | 1397/11/20 | - | ۳۷ بار | ||
| ۷ | توسعه و اعتباریابی روش تدریس وارونه برای بهبود یادگیری عمیق دانشجویان | 1397/11/20 | - | ۳۴ بار | ||
| ۸ | ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه اعتیاد به شبکههای اجتماعی مجازی در نوجوانان | 1397/11/20 | - | ۲۵ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||