فهرست مقالات
| نوآوری های آموزشی، 1396، جلد ۱۶، شماره ۳ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | مدرسه به عنوان جامعه یادگیرنده حرفه ای پژوهش محور (یک پژوهش پدیدارنگارانه) | 1398/2/3 | - | ۲۴ بار | ||
| ۲ | جایگاه و نقش نظام دوری در ارتقا و بهبود فرایند یاددهی ـ یادگیری دانش آموزان ابتدایی | 1398/2/3 | - | ۲۶ بار | ||
| ۳ | موانع حمایت از نوآوری ها و ارائه مدل مناسب به منظور استقرار نظام نوآوری در آموزش وپرورش | 1398/2/3 | - | ۲۸ بار | ||
| ۴ | اثربخشی آموزش حل مسئله اجتماعی بر کاهش قربانی شدن دانش آموزان قربانی قلدری | 1398/2/3 | - | ۲۷ بار | ||
| ۵ | بررسی میزان کاربرد نخستی های معنایی (جهانی های معنایی) کتاب درسی زبان انگلیسی پایه هفتم دوره اول متوسطه (Prospect۱) | 1398/2/3 | - | ۲۹ بار | ||
| ۶ | بررسی پیش بینی کننده های شناختی اجتماعی یادگیری خودتنظیمی در دانش آموزان دوره متوسطه | 1398/2/3 | - | ۲۹ بار | ||
| ۷ | فراتحلیل و بررسی عوامل مؤثر در نقش خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی | 1398/2/3 | - | ۲۸ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||