فهرست مقالات
| نوآوری های آموزشی، 1394، جلد ۱۴، شماره ۳ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | تأثیر روش آموزشی افسانه زدایی علمی بر تفکر انتقادی دانش آموزان | 1398/2/3 | - | ۲۰ بار | ||
| ۲ | بررسی میزان رعایت اصول علمی قصدشده مربوط به عنصر ارزشیابی در درس تفکر و پژوهش پایۀ ششم ابتدایی | 1398/2/3 | - | ۲۶ بار | ||
| ۳ | ساخت شکنی رابطۀ سلسله مراتبی معلم و دانش آموز با توجه به اندیشه های ژاک دریدا | 1398/2/3 | - | ۲۰ بار | ||
| ۴ | بررسی پایایی و روایی مقیاس باور کارآمدی جمعی معلم (CTEBS) در مدارس ابتدایی شهر گناباد | 1398/2/3 | - | ۲۷ بار | ||
| ۵ | دستاورد تحصیلی از راه کیفیت آموزشی، درگیری تحصیلی، یادگیری به کمک همسالان و انگیزش تحصیلی (یک مطالعۀ دو سطحی) | 1398/2/3 | - | ۲۴ بار | ||
| ۶ | تبیین «افت تحصیلی» براساس مستندات و دیدگاه اعضای شوراهای دبیران شهرستان ایذه | 1398/2/3 | - | ۲۴ بار | ||
| ۷ | تحلیل پدیدارشناسانۀ الگوهای تدریس و تأثیر آن بر طراحی معماری کلاس درس | 1398/2/3 | - | ۲۸ بار | ||
| ۸ | معرفی سبک APA جهت استفاده نویسندگان و پژوهشگران | 1398/2/3 | - | ۲۵ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||