فهرست مقالات
| نوآوری های آموزشی، 1392، جلد ۱۲، شماره ۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | طراحی، تدوین و اعتبارسنجی الگوی راهنمای یادگیری مشارکتی برای برنامۀ درسی «فارسی بخوانیم و بنویسیم» دورۀ ابتدایی | 1398/2/3 | - | ۲۷ بار | ||
| ۲ | محاسبه کارایی دفتر برنامه ریزی و تألیف کتاب های درسی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با استفاده از بودجه ریزی عملیاتی | 1398/2/3 | - | ۲۸ بار | ||
| ۳ | تبیین و بازشناسی ظرفیت نظریه های ناظر به آموزش ارزش ها در نظام آموزشی از منظر اثربخشی | 1398/2/3 | - | ۲۹ بار | ||
| ۴ | شناسایی و اولویت بندی عوامل مرتبط با آموزش زبان انگلیسی در مدارس | 1398/2/3 | - | ۲۹ بار | ||
| ۵ | بررسی شناخت معلمان ریاضی دورۀ متوسطه از مثال ریاضی و نحوۀ به کارگیری آن در معرفی یک مفهوم | 1398/2/3 | - | ۳۱ بار | ||
| ۶ | ماندگاری تأثیرِ آموزش پیش دبستانی بر مهارت های شفاهی زبان فارسی کودکان ترک زبان و پیشرفت تحصیلی آنان در پایان سال سوّم ابتدایی | 1398/2/3 | - | ۳۵ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||