فهرست مقالات
| نوآوری های آموزشی، 1389، جلد ۹، شماره ۳ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | مدل فراواژه در خدمت نقد واژگانی راهنمای برنامۀ درسی دورۀ ابتدایی و کتاب فارسی "بخوانیم" پایۀ اول | 1398/2/3 | - | ۳۰ بار | ||
| ۲ | مطالعۀ اهداف و مؤلفه های آموزش مهارت های زبانی(خواندن، نوشتن،گوش دادن وسخن گفتن) در برنامۀ درسی زبان فارسی دورۀ متوسطۀ ایران | 1398/2/3 | - | ۳۰ بار | ||
| ۳ | نقد و بررسی مبحث فعل مرکب درکتابهای زبان فارسی دورۀ متوسطه | 1398/2/3 | - | ۲۵ بار | ||
| ۴ | بررسی رابطۀ حافظۀکاری با عملکرد خواندن و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسریک زبانه و دوزبانه | 1398/2/3 | - | ۲۴ بار | ||
| ۵ | رویکرد آموزش رسمی زبان عربی به انتخاب واژگان پایۀ زبان معیار و تأثیرش بر آن | 1398/2/3 | - | ۲۵ بار | ||
| ۶ | بررسی و نقد میزان استفادۀ دبیران از راهبردهای تدریس متون کتاب عربی دورۀ پیش دانشگاهی | 1398/2/3 | - | ۲۸ بار | ||
| ۷ | راهنمای برنامۀ درسی زبان های خارجی دورۀ متوسطه: فرصت ها و چالش های تولید و اجرای برنامه | 1398/2/3 | - | ۲۵ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||