این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 21 آذر 1404
فهرست مقالات
کاوش های مدیریت بازرگانی
، 1398، جلد ۱۱، شماره ۲۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
تأثیر تقلید برند بر اجتناب از برند تقلیدی: نقش تعدیل گر اخلاق گرایی مصرفکننده
1398/6/20
-
۱۴ بار
۲
تاثیر خدمات لجستیکی، بندری و زیرساختها بر رضایت ازخدمات ترانزیتی با استفاده از تحلیل اهمیت-عملکرد ( در منطقه آزاد تجاری-صنعتی اروند)
1398/6/20
-
۱۷ بار
۳
تحلیل تاثیر مسئولیتهای اجتماعی شرکت بر پاسخهای مشتری
1398/6/20
-
۱۱ بار
۴
ارائه مدل شناخت ارزش طول عمر مشتریان (CLV) (مورد مطالعه: شعب بانک ملی-شهر چالوس)
1398/6/20
-
۱۴ بار
۵
الگوپذیری صادرات غیرنفتی کشور از نوسانات نرخ ارز
1398/6/20
-
۱۳ بار
۶
بررسی تاثیر انواع موانع جابجایی مشتریان بر وفاداری آن ها (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملت شهر تهران)
1398/6/20
-
۲۲ بار
۷
تأثیر عوامل و موانع خاص شرکت بر استراتژی ورود آنها به بازارهای بینالمللی با استفاده از تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: شرکتهای فعال در حوزه خشکبار)
1398/6/20
-
۱۳ بار
۸
تأثیر جو فروشگاه و سهولت دریافت خدمات بر رفتار خرید مجدد با میانجیگری رضایت مصرف کننده در فروشگاه های خرده فروشی زنجیره ای
1398/6/20
-
۱۷ بار
۹
ارائه الگوی رقابتپذیری در مناطق آزاد تجاری
1398/6/20
-
۱۶ بار
۱۰
عارضه یابی صادرات بخش کشاورزی ایران
1398/6/20
-
۱۳ بار
۱۱
طراحی مدل مدیریت تجربه مشتری خدمات بانکی
1398/6/20
-
۲۰ بار
۱۲
تبیین رفتار جنون خرید
1398/6/20
-
۱۹ بار
۱۳
ارائه مدل هماهنگی سهگانههای خدمات کسبوکار: مطالعهای دادهبنیاد در صنعت خودرو ایران
1398/6/20
-
۱۵ بار
۱۴
ارتقاء عملکرد کسب و کار با بهبود بهرهوری و سودآوری خط تولید
1398/6/20
-
۱۸ بار
۱۵
چابکی بازاریابی خدمات، مفهوم پردازی و توسعه مقیاس
1398/6/20
-
۱۳ بار
۱۶
بررسی کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس شناخت واکنش مشتریان و ارائه الگوی لازم جهت افزایش فروش (مطالعه موردی؛ شعب موزه – کافه تارمه)
1398/6/20
-
۱۷ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه