این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 22 آذر 1404
فهرست مقالات
تحقیقات بازاریابی نوین
، 1394، جلد ۵، شماره ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
تخمین تابع تقاضای بیمه عمر در ایران
1398/9/21
-
۱۷ بار
۲
پیادهسازی بازاریابی داخلی بهعنوان یک استراتژی جهت بهبود عملکرد شرکتهای بیمه
1398/9/21
-
۱۶ بار
۳
بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد کیفیت رابطه از دیدگاه مشتریان صنعت بیمه ایران
1398/9/21
-
۱۵ بار
۴
بررسی ادراک مشتریان از زمان انتظار در سیستم تلفن بیمه
1398/9/21
-
۲۲ بار
۵
تبیین اثر هوش ساختاری- سازمانی بر کسب مزیت رقابتی: نقش میانجی هوش رقابتی
1398/9/21
-
۲۱ بار
۶
رضایت مشتری، عملکرد مالی و ارزش ایجادشده برای سهامداران در شرکتهای بیمه
1398/9/21
-
۱۸ بار
۷
شناسایی مؤلفههای توسعه بیمه الکترونیک در ایران: رویکردی آمیخته
1398/9/21
-
۲۲ بار
۸
شناسایی و غربالگری چالشهای پیشروی شبکه فروش در صنعت بیمه و ارائه راهکارها با استفاده از شیوه دلفی فازی
1398/9/21
-
۲۴ بار
۹
نقش بازاریابی خیرخواهانه برجذب مشتریان در صنعت بیمه با تبیین نقش میانجی متغیرهای توجه به سود مشتری و توجه به رفاه جامعه (مورد مطالعه: شعب بیمه ایران در شهر ایلام)
1398/9/21
-
۱۸ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه