فهرست مقالات
| مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، 1398، جلد ۹، شماره ۲۸ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | ارائه مدل مطلوب برای پیوند زدن نمرههای سوابق تحصیلی با نمرههای آزمون سراسری ورود به دانشگاه | 1398/11/30 | - | ۱۶ بار | ||
| ۲ | رابطه کیفیت خدمات آموزشی با توسعه دانش محتوایی و شایستگیهای کانونی دانشجو-معلمان دانشگاه فرهنگیان | 1398/11/30 | - | ۱۵ بار | ||
| ۳ | ارزشیابی کیفیت برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد رشته برنامهریزی درسی بر اساس مدل کانو | 1398/11/30 | - | ۱۴ بار | ||
| ۴ | اعتباریابی الگوی برنامه درسی مبتنی بر رویکرد کارآفرینانه (مورد مطالعه: درس فارسی دوره دوم ابتدایی) | 1398/11/30 | - | ۱۷ بار | ||
| ۵ | شناسایی عوامل مؤثر بر تفاوت نمرههای ارزشیابی مستمر و نهایی هماهنگ پایه یازدهم از دیدگاه دبیران و دانشآموزان: مطالعهای به روش پژوهش آمیخته | 1398/11/30 | - | ۱۶ بار | ||
| ۶ | ساختار عاملی پرسشنامه سرسختی تحصیلی | 1398/11/30 | - | ۱۶ بار | ||
| ۷ | شناسایی عوامل، ملاکها و نشانگرهای اعتبارسنجی مدرسههای متوسطه نظری ایران | 1398/11/30 | - | ۱۷ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||