این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 5 دی 1404
فهرست مقالات
Journal of Teaching Language Skills
، 1398، جلد ۳۸، شماره ۲
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
A Cross-sectional Study of Iranian EFL Learners’ Pragmatic Skills Development: The Case of Written Requests
1399/2/17
-
۲۸ بار
۲
Dynamicity of Transformative L2 Materials Preparation Model in EFL Classroom: Place of Critical Language Pedagogy in Teacher Education
1399/2/17
-
۳۰ بار
۳
The Effects of Gradual and Indirect Feedback on EFL Learners' Grammar Development and Beliefs
1399/2/17
-
۲۵ بار
۴
The Effects of Gradual and Indirect Feedback on EFL Learners' Grammar Development and Beliefs
1400/12/19
-
۱۸ بار
۵
The Effects of Gradual and Indirect Feedback on EFL Learners' Grammar Development and Beliefs
1402/10/13
-
۱۶ بار
۶
Empathy as a Predictor of Pronunciation Mastery: The Case of Female Iranian EFL Learners’ Pronunciation Errors
1399/2/17
-
۲۷ بار
۷
A Genre-Based Investigation of Inter/Intra-Lingual Relationships between Persian and English Academic Writings: Common Underlying Proficiency Oriented
1399/2/17
-
۳۳ بار
۸
Integrating Portfolio-Assessment into the Writing Process: Does it Affect a Significant Change in Iranian EFL Undergraduates’ Writing Achievement? A Mixed-Methods Study
1399/2/17
-
۲۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه