فهرست مقالات
| نوآوری های آموزشی، 1399، جلد ۱۹، شماره ۱ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | مقایسه انگیزش تحصیلی، خودتنظیمی و خودارزشمندی دانش آموزان تیزهوش و عادی شهرکرج | 1399/3/6 | - | ۳۲ بار | ||
| ۲ | مدرسه بهعنوان شتابدهنده | 1399/3/6 | - | ۳۳ بار | ||
| ۳ | مواضع سیاسی تربیت دانشآموز به مثابه شهروند مطلوب در اسناد رسمی جمهوری اسلامی ایران (مطالعه موردی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش،سند چشم انداز ۲۰ ساله)** | 1399/3/6 | - | ۳۳ بار | ||
| ۴ | تبیین چارچوب مفهومی اهداف دروه های تحصیلی از منظر اسناد تحولی | 1399/3/6 | - | ۳۵ بار | ||
| ۵ | تبیین مولفه های تربیت حرفه ای مبتنی برشایستگی وتحلیل جایگاه آن در کتابهای درسی شایستگی های غیر فنی دوره دوم متوسطه فنی وکار دانش | 1399/3/6 | - | ۳۲ بار | ||
| ۶ | بررسی ویژگیهای مدیریت مدرسه با رویکرد اسلامی و ارائه مدل مناسب | 1399/3/6 | - | ۳۱ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||