فهرست مقالات
| پژوهش در آموزش علوم پزشکی، 1400، جلد ۱۴، شماره ۱ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | ارتباطسنجی محیط یادگیری با رفتارهای مدنی– تحصیلی از دیدگاه دانشجویان | 1400/12/19 | - | ۱۱ بار | ||
| ۲ | ارائه الگوی آموزش پاسخ گو برای برنامه آموزش علوم توان بخشی | 1400/12/19 | - | ۱۱ بار | ||
| ۳ | تاثیرتدریس به شیوه یادگیری ترکیبی بر پیامدهای آموزشی دانشجویان کارشناسی ناپیوسته اتاق عمل | 1400/12/19 | - | ۸ بار | ||
| ۴ | تاثیرهمه گیری کووید-۱۹ برنظام آموزش عالی سلامت:چالش ها، راهکارها و دستاوردهای گذار به پساکووید | 1400/12/19 | - | ۸ بار | ||
| ۵ | بررسی رابطه سطح گرایش به تفکر انتقادی با سبک تدریس اعضای هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز | 1400/12/19 | - | ۱۳ بار | ||
| ۶ | مقایسه نحوه ارائه دروس بالینی با دو روش کارآموزی در عرصه و اینترنشیپ بر صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری | 1400/12/19 | - | ۹ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||