این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 1399، جلد ۱۳، شماره ۴
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ مقایسه تطبیقی دوره دکترای تخصصی پرستاری در ایران و دانشکده پرستاری اوکلند درامریکا 1400/12/19 - Get XML Data ۱۴ بار
۲ بررسی تأثیر آموزش معکوس برمیزان آمادگی یادگیری خود راهبر دانشجویان پرستاری 1400/12/19 - Get XML Data ۱۲ بار
۳ واکاوی چالش‌های دانشجویان بین‌المللی دانشگاه یزد بر اساس نظریه داده بنیاد 1400/12/19 - Get XML Data ۱۱ بار
۴ تاثیر آموزش گروهی مهارت‌های اجتماعی بر رفتار سکوت کلاسی، ترس از ارزیابی منفی و کمرویی در دانش‌آموزان دختر 1400/12/19 - Get XML Data ۱۰ بار
۵ طراحی الگوی مدیریت دانش در اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان 1400/12/19 - Get XML Data ۱۲ بار
۶ اثربخشی مداخله ی اصلاح سوگیری شناختی بر کاهش سوگیری توجه دانش آموزان دارای اضطراب امتحان 1400/12/19 - Get XML Data ۱۲ بار
۷ بررسی عوامل موثر بر کیفیت آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان اتاق عمل و هوشبری دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال ۱۳۹۷ 1400/12/19 - Get XML Data ۱۲ بار
۸ بررسی صلاحیت آموزشی اعضای هیئت علمی از دیدگاه اساتید و دانشجویان 1400/12/19 - Get XML Data ۱۲ بار
۹ مدل یابی روابط ساختاری نظریه ذهن با گرایش به شبکه های مجازی از طریق میانجی سازگاری اجتماعی در دانش آموزان تیزهوش 1400/12/19 - Get XML Data ۱۳ بار
۱۰ ادراک دانشجویان رشته های بهداشت از محیط آموزشی و نقش آن در پیش بینی سرزندگی تحصیلی 1400/12/19 - Get XML Data ۱۱ بار
۱۱ بررسی رابطه بین شناخت اجتماعی و عملکرد تحصیلی با نقش واسطه‌ای توانایی شناختی و هیجانات تحصیلی در دانشجویان 1400/12/19 - Get XML Data ۹ بار
۱۲ آسیب‌شناسی برنامه‌های آموزش مداوم پرستاران : یک مطالعه پدیدارشناسی 1400/12/19 - Get XML Data ۸ بار
۱۳ شناسایی و تبیین تجربیات مشکلات موجود در حیطه آموزش بهداشت و ارتقای سلامت نظام آموزشی کشور 1400/12/19 - Get XML Data ۱۰ بار
۱۴ طراحی اهداف برنامه درسی مهارت های زندگی برای دانشجویان دوره کارشناسی مراکز آموزش عالی ایران 1400/12/19 - Get XML Data ۹ بار
۱۵ تاثیر یادگیری خودراهبر و روش ترکیبی بر زبان‌آموزی و ایجاد مهارت‌های ارتباطی نوآموزان دو زبانه پیش‌دبستانی 1400/12/19 - Get XML Data ۷ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه