این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 19 آذر 1404
فهرست مقالات
راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
، 1399، جلد ۱۳، شماره ۳
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
بررسی ارتباط بین اخلاق حرفهای و کیفیت تدریس در بین اساتید دانشگاه علوم پزشکی ارتش
1400/12/19
-
۱۳ بار
۲
ارائه مدل مطلوب رقابت جهت پیشرفت آموزشی در دانشگاه(مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی)
1400/12/19
-
۱۴ بار
۳
هوش هیجانی و ارتباط آن با تنش دانشجویان پرستاری در محیط بالینی مراکز آموزشی درمانی شهر تبریز
1400/12/19
-
۱۳ بار
۴
بررسی تاثیرآموزش تنفس ریتمیک به شیوه بازخوردی بر اضطراب بیماران تحت عمل جراحی تمپانوپلاستی
1400/12/19
-
۱۶ بار
۵
تأثیر سبکهای یادگیری بر خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دستیاران بالینی (مطالعۀ موردی دانشگاه علوم پزشکی مازندران)
1400/12/19
-
۹ بار
۶
بررسی و اولویت بندی اثربخشی آموزش بیماران حین بستری-مطالعه توصیفی : بیمارستان بقیهاللهالاعظم(عج) در سال ۱۳۹۶
1400/12/19
-
۱۳ بار
۷
تبیین تجربیات متخصصین تعلیم و تربیت از موانع موجود در سطوح برنامه ریزی آموزش زبان انگلیسی در مدارس ایران
1400/12/19
-
۱۱ بار
۸
بررسی عوامل موثر بر عدم حضور دانشجویان در کلاسهای نظری از دید دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال ۱۳۹۷
1400/12/19
-
۱۱ بار
۹
مقایسه دو شیوه ی آموزشی مبتنی بر وظیفه و روش روتین برمیزان دانش و مهارت عملی دانشجویان تکنولوژیست اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی ایران
1400/12/19
-
۱۰ بار
۱۰
بررسی نقش روش های تدریس و تعامل استاد و دانشجو در انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجویان مشروطی
1400/12/19
-
۱۱ بار
۱۱
ارائه الگوی پیشایندهای موفقیت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر
1400/12/19
-
۱۰ بار
۱۲
مقایسه اثر بخشی تکنیک آموزش توجه و آموزش ایمنسازی روانی بر اضطراب و نگرانی نوجوانان
1400/12/19
-
۱۳ بار
۱۳
اثربخشی درسافزارآموزشی مبتنی بر الگوی MMS بر میزان یادگیری و یادداری فراگیران
1400/12/19
-
۱۲ بار
۱۴
نقش حمایت اجتماعی و کمال گرایی در اشتیاق تحصیلی دانشجویان پرستاری ومامایی
1400/12/19
-
۱۱ بار
۱۵
تعریف و سطوح شایستگی فرهنگی در دانش آموختگان علوم پزشکی: یک مطالعه کیفی
1400/12/19
-
۱۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه