این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 6 دی 1404
فهرست مقالات
Journal of Teaching Language Skills
، 1399، جلد ۳۹، شماره ۳.۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
Exploring L1 use in English as Foreign Language Classrooms through Activity theory
1400/12/19
-
۲۴ بار
۲
Using Graphic Markers to Highlight Syntactic and Emphatic Prosody and its Impact on ESP Readers' Foreign Language Reading Anxiety and Fluency
1400/12/19
-
۲۱ بار
۳
Using Graphic Markers to Highlight Syntactic and Emphatic Prosody and its Impact on ESP Readers' Foreign Language Reading Anxiety and Fluency
1402/10/13
-
۱۴ بار
۴
Exploring the Impact of Blended, Flipped, and Traditional Teaching Strategies for Teaching Grammar on Iranian EFL Learners'''' through English Newspaper Articles
1400/12/19
-
۲۲ بار
۵
Exploring the Impact of Blended, Flipped, and Traditional Teaching Strategies for Teaching Grammar on Iranian EFL Learners'''' through English Newspaper Articles
1402/10/13
-
۱۱ بار
۶
Investigating Iranian TEFL Ph.D. Candidates’ Professional Identity Development in the Course of their Doctoral Education
1400/12/19
-
۲۱ بار
۷
Foreign Language Education Policy (FLEP) in Iran: Unpacking State Mandates in Major National Policy Documents
1400/12/19
-
۲۳ بار
۸
Improving EFL Learners’ Performance on Receptive-Response and Productive-Response Listening Comprehension Items through Diagnostic vs. Dynamic Assessment
1400/12/19
-
۱۹ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه