این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


جستارهای زبانی، 1400، جلد ۱۲، شماره ۳
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ ۶۶EDITORIAL 1404/7/3 - Get XML Data ۴ بار
۲ ۶۶EDITORIAL 1404/7/5 - Get XML Data ۳ بار
۳ ۶۶EDITORIAL 1404/7/17 - Get XML Data ۳ بار
۴ An Investigation into the Impact of Language Learning Strategy Instruction on the Less Successful Iranian EFL Learners’ L2 Achievement 1401/2/15 - Get XML Data ۴۷ بار
۵ An Investigation into the Impact of Language Learning Strategy Instruction on the Less Successful Iranian EFL Learners’ L۲ Achievement 1404/7/3 - Get XML Data ۵ بار
۶ Using Story Retelling to Improve Young Learners’ L2 Reading Comprehension 1401/2/15 - Get XML Data ۳۱ بار
۷ Using Story Retelling to Improve Young Learners’ L۲ Reading Comprehension 1404/7/3 - Get XML Data ۴ بار
۸ A Tale of Three Official English Textbooks: An Evaluation of Their Horizontal and Vertical Alignments 1401/2/15 - Get XML Data ۳۵ بار
۹ Written Corrective Feedback Beliefs and Practices in Thai as a Foreign Language Context: A Perspective from Experienced Teachers 1401/2/15 - Get XML Data ۳۰ بار
۱۰ Identifying and Informing Novice Iranian English Language Teachers’ Classroom Decision Making and Pedagogical Reasoning Regarding Managerial Mode 1401/2/15 - Get XML Data ۳۵ بار
۱۱ Identifying and Informing Novice Iranian English Language Teachers’ Classroom Decision Making and Pedagogical Reasoning Regarding Managerial Mode 1404/7/3 - Get XML Data ۴ بار
۱۲ Telecollaborative Writing within an Algerian EFL Context: Insights from the Ibunka۲۰۱۹ Project 1401/2/15 - Get XML Data ۳۲ بار
۱۳ EFL Writing at Thai Secondary Schools: Teachers and Students’ Views, Difficulties and Expectations 1401/2/15 - Get XML Data ۳۴ بار
۱۴ EFL Writing at Thai Secondary Schools: Teachers and Students’ Views, Difficulties and Expectations 1404/7/3 - Get XML Data ۳ بار
۱۵ The Interplay of Action, Context, and Linguistic vs. Non-linguistic Resources in L۲ Pragmatic Performance: The Case of Requests and Refusals 1401/2/15 - Get XML Data ۴۰ بار
۱۶ Textbook Mediation in EFL University Students’ Learning 1401/2/15 - Get XML Data ۳۱ بار
۱۷ Textbook Mediation in EFL University Students’ Learning 1404/7/3 - Get XML Data ۴ بار
۱۸ Exploring Iranian Teachers’ Perceptions of Classroom Justice and Its Dimensions in EFL Instructional Contexts 1401/2/15 - Get XML Data ۳۳ بار
۱۹ Exploring Iranian Teachers’ Perceptions of Classroom Justice and Its Dimensions in EFL Instructional Contexts 1404/7/3 - Get XML Data ۳ بار
۲۰ Strategy-Based Teaching in ELT: A Meta-Analysis 1401/2/15 - Get XML Data ۳۴ بار
۲۱ Exploring Tensions Between Novice and Experienced EFL Teachers’ Written Corrective Feedback Beliefs and Practices 1401/2/15 - Get XML Data ۳۳ بار
۲۲ Exploring Tensions Between Novice and Experienced EFL Teachers’ Written Corrective Feedback Beliefs and Practices 1404/7/3 - Get XML Data ۶ بار
۲۳ Aperçu Philosophique de la Conscience de soi du Locuteur-Pensant en néoténie linguistique 1401/2/15 - Get XML Data ۳۲ بار
۲۴ Aperçu Philosophique de la Conscience de soi du Locuteur-Pensant en néoténie linguistique 1404/7/3 - Get XML Data ۳ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه