این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
پنجشنبه 4 دی 1404
فهرست مقالات
جستارهای زبانی
، 1400، جلد ۱۲، شماره ۳
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
۶۶EDITORIAL
1404/7/3
-
۴ بار
۲
۶۶EDITORIAL
1404/7/5
-
۳ بار
۳
۶۶EDITORIAL
1404/7/17
-
۳ بار
۴
An Investigation into the Impact of Language Learning Strategy Instruction on the Less Successful Iranian EFL Learners’ L2 Achievement
1401/2/15
-
۴۷ بار
۵
An Investigation into the Impact of Language Learning Strategy Instruction on the Less Successful Iranian EFL Learners’ L۲ Achievement
1404/7/3
-
۵ بار
۶
Using Story Retelling to Improve Young Learners’ L2 Reading Comprehension
1401/2/15
-
۳۱ بار
۷
Using Story Retelling to Improve Young Learners’ L۲ Reading Comprehension
1404/7/3
-
۴ بار
۸
A Tale of Three Official English Textbooks: An Evaluation of Their Horizontal and Vertical Alignments
1401/2/15
-
۳۵ بار
۹
Written Corrective Feedback Beliefs and Practices in Thai as a Foreign Language Context: A Perspective from Experienced Teachers
1401/2/15
-
۳۰ بار
۱۰
Identifying and Informing Novice Iranian English Language Teachers’ Classroom Decision Making and Pedagogical Reasoning Regarding Managerial Mode
1401/2/15
-
۳۵ بار
۱۱
Identifying and Informing Novice Iranian English Language Teachers’ Classroom Decision Making and Pedagogical Reasoning Regarding Managerial Mode
1404/7/3
-
۴ بار
۱۲
Telecollaborative Writing within an Algerian EFL Context: Insights from the Ibunka۲۰۱۹ Project
1401/2/15
-
۳۲ بار
۱۳
EFL Writing at Thai Secondary Schools: Teachers and Students’ Views, Difficulties and Expectations
1401/2/15
-
۳۴ بار
۱۴
EFL Writing at Thai Secondary Schools: Teachers and Students’ Views, Difficulties and Expectations
1404/7/3
-
۳ بار
۱۵
The Interplay of Action, Context, and Linguistic vs. Non-linguistic Resources in L۲ Pragmatic Performance: The Case of Requests and Refusals
1401/2/15
-
۴۰ بار
۱۶
Textbook Mediation in EFL University Students’ Learning
1401/2/15
-
۳۱ بار
۱۷
Textbook Mediation in EFL University Students’ Learning
1404/7/3
-
۴ بار
۱۸
Exploring Iranian Teachers’ Perceptions of Classroom Justice and Its Dimensions in EFL Instructional Contexts
1401/2/15
-
۳۳ بار
۱۹
Exploring Iranian Teachers’ Perceptions of Classroom Justice and Its Dimensions in EFL Instructional Contexts
1404/7/3
-
۳ بار
۲۰
Strategy-Based Teaching in ELT: A Meta-Analysis
1401/2/15
-
۳۴ بار
۲۱
Exploring Tensions Between Novice and Experienced EFL Teachers’ Written Corrective Feedback Beliefs and Practices
1401/2/15
-
۳۳ بار
۲۲
Exploring Tensions Between Novice and Experienced EFL Teachers’ Written Corrective Feedback Beliefs and Practices
1404/7/3
-
۶ بار
۲۳
Aperçu Philosophique de la Conscience de soi du Locuteur-Pensant en néoténie linguistique
1401/2/15
-
۳۲ بار
۲۴
Aperçu Philosophique de la Conscience de soi du Locuteur-Pensant en néoténie linguistique
1404/7/3
-
۳ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه