این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


رویش روانشناسی، 1399، جلد ۹، شماره ۱۲
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ بررسی رابطۀ بین روابط معلم-دانش‌آموز و آموزش سنتی با اضطراب و افسردگی در دانش‌آموزان با میانجی‌گری احساس شرم و گناه 1401/2/15 - Get XML Data ۳۳ بار
۲ ویژگی های روان سنجی مقیاس جهت گیری های علی در ورزش 1401/2/15 - Get XML Data ۴۸ بار
۳ رابطه نیازهای بنیادین روانشناختی و درگیری تحصیلی: نقش واسطهگری انگیزش درونی 1401/2/15 - Get XML Data ۴۳ بار
۴ اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر احساس تنهایی و کفایت اجتماعی نوجوانان دختر دارای نشانه‌های نوموفوبیا 1401/2/15 - Get XML Data ۳۳ بار
۵ ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه سبک و اختلال شخصیت (PSDI-S) در دانشجویان ایرانی 1401/2/15 - Get XML Data ۳۴ بار
۶ مقایسه اثربخشی رویکرد راه حل محور و مصاحبه انگیزشی بر هیجانات موقعیتی و تعارضات میان فردی دانشجویان مشروطی 1401/2/15 - Get XML Data ۴۶ بار
۷ اثربخشی ذهن‌آگاهی بر بهزیستی روان‌شناختی و رضایت از زندگی در دانش‌‌آموزان دختر دارای والدین مطلقه 1401/2/15 - Get XML Data ۳۷ بار
۸ اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر خستگی ناشی از سرطان و رفتارهای خودمراقبتی بیماران مبتلا به سرطان 1401/2/15 - Get XML Data ۴۳ بار
۹ پیش‌بینی نشانه‌های وسواس فکری و عملی براساس حساسیت اضطرابی، پریشانی روانشناختی و انعطاف‌پذیری روانشناختی در دانشجویان 1401/2/15 - Get XML Data ۳۷ بار
۱۰ اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید بر ارضای نیازهای بنیادین روان‌شناختی دانش آموزان پسر دارای رفتار قلدرانه 1401/2/15 - Get XML Data ۳۶ بار
۱۱ تبیین سبک‌های هویت دانشجویان بر اساس خاطرات اولیه و عملکرد خانواده: یک مطالعه کیفی 1401/2/15 - Get XML Data ۳۷ بار
۱۲ مروری نظری بر مفهوم "توهم منفی" آندره گرین 1401/2/15 - Get XML Data ۳۷ بار
۱۳ رابطه فرهنگ مدرسه با پیشرفت تحصیلی، نیازهای بنیادین روانشناختی و خودتنظیمی‌ تحصیلی دانش‌آموزان 1401/2/15 - Get XML Data ۳۸ بار
۱۴ رابطه ابعاد مثلث تاریک شخصیت و سبک‌های دلبستگی با دلزدگی زناشویی 1401/2/15 - Get XML Data ۳۵ بار
۱۵ التماس کافی نیست: استفاده از تکنیک‌های روان‌شناختی به منظور افزایش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ویروس کرونا 1401/2/15 - Get XML Data ۳۲ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه